Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt. Klarade inte ens av att se klart första avsnittet.Kostymerna är otroligt dåliga när det gäller historiska siluetter, så det ser sjukt billigt ut. Bara det faktum att dom en minut in i första avsnittet försöker tightlaca en person med regency stays. I ETT MODE DÄR MIDJAN PÅ KLÄDERNA SITTER UNDER BRÖSTEN????? Så otroligt nedvärderande mot de kvinnor som levde på den tiden att sprida fördomar om hur korkade kvinnor var förr.
Ha fönstret på glänt?! Är du galen?! (Jag har hängt upp en fleecefilt i fönstret, mellan gardinerna och själva fönstret, och lagt upp de långa gardinerna på fönsterbrädan i hopp om att det ska göra rummet lite mindre svinkallt)Grannarna rätt över har någon tillställning och de är rätt högljuda då de sitter utomhus Behöver ha mitt fönster på glänt när jag ska sova, hoppas de snart ger sig för idag
Vi har sjukt varmt inne När de mätte förra året trots att vi har flera element avstängda så hade vi 28 grader, vi bor ju ovanpå så troligtvis har väl våra grannar jäkligt varmt inneHa fönstret på glänt?! Är du galen?! (Jag har hängt upp en fleecefilt i fönstret, mellan gardinerna och själva fönstret, och lagt upp de långa gardinerna på fönsterbrädan i hopp om att det ska göra rummet lite mindre svinkallt)
Ah, tvärt emot här då. Här klagar samtliga hyresgäster på att det är kallt och står man nära fönstren känner man hur det blåser från dem, trots att de är stängda.Vi har sjukt varmt inne När de mätte förra året trots att vi har flera element avstängda så hade vi 28 grader, vi bor ju ovanpå så troligtvis har väl våra grannar jäkligt varmt inne
Vi har sjukt varmt inne När de mätte förra året trots att vi har flera element avstängda så hade vi 28 grader, vi bor ju ovanpå så troligtvis har väl våra grannar jäkligt varmt inne
haha trivs för övrigt så fast de nedanför får gärna flytta host de är en aning jobbigaJag hade flyttat (På nedervåningen vill jag ha ca 18 grader och i sovrummet ca 15 grader )
Höll på att skrika rätt ut flera gånger. Nej, du tuppar inte av eller har svårt att andas i en korsett, och nej man har INTE en korsett direkt mot huden...Kostymerna är otroligt dåliga när det gäller historiska siluetter, så det ser sjukt billigt ut. Bara det faktum att dom en minut in i första avsnittet försöker tightlaca en person med regency stays. I ETT MODE DÄR MIDJAN PÅ KLÄDERNA SITTER UNDER BRÖSTEN????? Så otroligt nedvärderande mot de kvinnor som levde på den tiden att sprida fördomar om hur korkade kvinnor var förr.