Jo... Jag kanske ska testa annan form nästa gång. Den jag har nu är dock väldigt lätt att få loss pannkakan från!
Långpanna för ungspannkaka är bäst
Edit: vanlig ungsplåt alltså fast med höga sidor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo... Jag kanske ska testa annan form nästa gång. Den jag har nu är dock väldigt lätt att få loss pannkakan från!
Han är äldre än migTittar på en konsert med Darin som firar 15 år som artist. Han är väl typ 15 år gammal?
Alltså, jag fattar inte! Enligt receptet ska ugnspannkaka vara i ugnen 30, eventuellt 40 minuter. Jag hade den inne nu i 50, nästan 55 minuter. Är den helt klar? Nej. Den är fortfarande degig i mitten
Så hemundervisning fast i olika format?Fjärr är när läraren håller lektioner på skärmen.
Distans är när eleverna får hemuppgifter.
Grovt förenklat.
Ah, ska testa det! Jag har använt en form som är betydligt tjockare. Det kan nog vara boven i dramat.Långpanna för ungspannkaka är bäst
Edit: vanlig ungsplåt alltså fast med höga sidor
Ja det får nog bli så.Kolla begagnatmarknaden
Åh fler från Dalarna! Leksand härOrkade inte laga mat idag så det blev en tripp till Enviken och thaivagnen. Dvs jag är nu spymätt. Men det ska nog kunna gå ner lite Churchill LBV, det känns som om det behövs.
Åh fler från Dalarna! Leksand här
Fjärr är när läraren håller lektioner på skärmen.
Distans är när eleverna får hemuppgifter.
Grovt förenklat.
I praktiken när det gäller gymnasiet så heter det distansundervisning men i stort sett alla lektioner inleds med en samling online och genomgång av dagens arbete. Det har visat sig att eleverna trivs bäst på det sättet och det är det som är mest effektivt för inlärningen. Med mina treor har jag dock har en del lektioner där uppstarten är frivillig men de flesta dyker upp ändå för att det är lite socialt att få se varandra lite och småprata lite innan lektionen börjar.Så hemundervisning fast i olika format?
Vi är samma årgång, åren har skenat .Han är äldre än mig