BeklagarMin pappa klarade sig inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarMin pappa klarade sig inte...
Hos oss har de också vart otroligt vattensjukt i alla diken och i skogen. Har sätt ut ungefär som de gör på våren vid islossning fast de var November/December.Åkte iväg till skogen där vi blev överfallna av schäfern. Både för att se hur hunden reagerar på miljön och för att jag hoppas och tror att schäfern inte finns mer.
Hunden hade inga betänkligheter mot att skutta runt i den skogen igen.
Däremot var det otroliga mängder vatten överallt! Jag har gått, cyklat och ridit i de där skogarna i typ 50 år. Har aldrig sett så mycket översvämningar, så många rännilar och så många blöthål.
Detta skrämmer mig.
I min skog som jag vistats nästan lika många år är det en förskräckligt massa vatten överallt. Det tar liksom aldrig slut på vattnet.Åkte iväg till skogen där vi blev överfallna av schäfern. Både för att se hur hunden reagerar på miljön och för att jag hoppas och tror att schäfern inte finns mer.
Hunden hade inga betänkligheter mot att skutta runt i den skogen igen.
Däremot var det otroliga mängder vatten överallt! Jag har gått, cyklat och ridit i de där skogarna i typ 50 år. Har aldrig sett så mycket översvämningar, så många rännilar och så många blöthål.
Detta skrämmer mig.
Jag förstår dig, jag fick vänta i 12 veckor på mammografi pga en golfbollsstor knöl som läkaren bedömde behövde opereras I mitt fall visade mammografi och UL trots allt en godartad cysta, den tömdes via UL på direkten så tack och lov var det inte så illa som läkaren först bedömde. Håller tummarna för dig! Cystor i brösten är inte ovanligaÄr sjukt ledsen över att behöva vänta tills i februari för att göra en mammografi på mitt bröst för att få två knölar undersökta.
Hade varit så himla glad av att slippa sitta och räkna!
... eller ha det som du har det nu, så länge man är vettig och inte försöker smita undan är ju det nästan bäst.
Nu är det någon halvmesyr vilket bara tar tid och gör så man blir stressad. Speciellt när flexfilen blir korrupt (hänt mig) och chefen helt plötsligt efter två år vill se filen.
Har nu flexfilen på 5 olika ställen och backuppad
Skandinavien känns ibland som naturisterna bland världens västländerKollat första avsnittet av John Dillermand. En dansk animerad barnserie om en man med världens längsta penis. Så himla konstig
Bara att här är penis klädd som en polkagris och inte nakenSkandinavien känns ibland som naturisterna bland världens västländer
Jag skulle säga inom en timme, men det varierar nog stort. Du lär få veta om en stundMin faster skulle komma förbi en snabb sväng och sms:ade att hon kommer om den stund. För en halvtimme sedan.
Hur lång är en stund tycker ni? Jag tycker att det är kortare än så?
Min faster skulle komma förbi en snabb sväng och sms:ade att hon kommer om den stund. För en halvtimme sedan.
Hur lång är en stund tycker ni? Jag tycker att det är kortare än så?