Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arrrrgh. Jag är säker på att jag har någon slags läkarsak inbokat den 7, men hittar inget i vårdguiden eller någon kallelse eller i kalendern och naturligtvis är allt stängt imorgon så jag kan inte ringa och fråga + att jag har en gnagande känsla av att det är en av mottagningarna som inte har sms påminnelse. :banghead: Numera kan man ju inte ringa till mottagningen för att kolla utan måste boka tid när de ringer tillbaka. Dubbel aaargh
 
Sitter och biter naglarna över Georgia. Warnock veeeerkar ha tagit det, men Ossoff-Perdue är fortfarande jämnt :nailbiting:
 
Upp vid 7 och fodrade hästar och tände ridbanan. Tänkte rida när jag ändå var uppe såpass tidigt på en ledig dag :p Bara ena islandshästen som ska ridas idag och shettisen får ev en promenad bara. Blåste surt ute så det får bli overall och rånarluva😅 Vet inte vad kallt det är men flera minusgrader iallafall.
 
Sitter i soffan och äter frukost. Har sovit massor de två senaste nätterna för att jag varit helt jäkla slut på kvällarna. Det var skönt att jobba igår, att få lägga fokus på annat och kunde dessutom göra det på ett bra sätt som några kollegor uppskattade.

Vet inte hur jag ska klara idag bara... Efter frukosten ska jag försöka vila innan långpromenaden, sedan kommer killen jag träffar hit. Har bara den där gnagande känslan av att jag borde börja med allt som måste fixas nu efter pappa, samtidigt som jag inte vet varken i vilken ände jag ska börja eller hur jag ska orka... Vet bara att han har en relativt stor lägenhet som är full(!) av bråte. En del vill jag ha kvar, en del kan det nog vara värt att sälja, sedan är det väl bara att hyra enorm skåpbil för att köra hundra vändor till återvinningen med det. Men det kommer ta sån tid och vara så tungt och mycket osv... Kusiner + killen + hans familj har erbjudit sig att hjälpa till, men känner mig inte helt bekväm med det.
 
Sitter i soffan och äter frukost. Har sovit massor de två senaste nätterna för att jag varit helt jäkla slut på kvällarna. Det var skönt att jobba igår, att få lägga fokus på annat och kunde dessutom göra det på ett bra sätt som några kollegor uppskattade.

Vet inte hur jag ska klara idag bara... Efter frukosten ska jag försöka vila innan långpromenaden, sedan kommer killen jag träffar hit. Har bara den där gnagande känslan av att jag borde börja med allt som måste fixas nu efter pappa, samtidigt som jag inte vet varken i vilken ände jag ska börja eller hur jag ska orka... Vet bara att han har en relativt stor lägenhet som är full(!) av bråte. En del vill jag ha kvar, en del kan det nog vara värt att sälja, sedan är det väl bara att hyra enorm skåpbil för att köra hundra vändor till återvinningen med det. Men det kommer ta sån tid och vara så tungt och mycket osv... Kusiner + killen + hans familj har erbjudit sig att hjälpa till, men känner mig inte helt bekväm med det.
Gå igenom lägenheten själv först, ta reda på spara och sälja. Ta hjälp att tömma resten?
 
Försöker sluta med nässpray (är riktigt beroende) så nu känns det som att min kropp försöker ha ihjäl mig genom långsam syrebrist... Samma visa varje jäkla år
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
360
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp