Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
gjort vaser till olika personer, men om de inte hämtar dem kan de inte vara så intresserade.
1609863704743.webp

kan vara att de inte duger.
 
Jag förstår dig, jag fick vänta i 12 veckor på mammografi pga en golfbollsstor knöl som läkaren bedömde behövde opereras 😕 I mitt fall visade mammografi och UL trots allt en godartad cysta, den tömdes via UL på direkten så tack och lov var det inte så illa som läkaren först bedömde. Håller tummarna för dig! Cystor i brösten är inte ovanliga :)

Ja läkaren gissade på cystor, eftersom att dom gjorde ont, går att flytta på och är runda i formen. Men det är så sjukt stressande att behöva vänta så länge. Tack för ett fint svar. <3
 
Ligger på soffan och funderar faktiskt allvarligt på att gå och lägga mig i sängen och läsa en bok istället. Allt kacklade på zoom gör mig dödstrött i huvudet efteråt och luften går ur mig lite.
 
Fick ett sms precis att 3åringen jag ridit som varit till salu och just skulle säljas blir kvar 😍 En familjemedlem köper henne så hon får stå kvar i stallet och denne undrade om jag vill bli medryttare 😭♥️ Får typ rida när jag vill med. Blir så glad, helt underbar häst!
 
Försöker skriva lite på en uppgift men har typ tusen andra idéer och tankar som snurrar i huvudet... Tror det blir bra med ett års studieuppehåll.
Håller också på att försöka få ihop kursens sista uppgifter, sen är det examination nästa vecka. Har också beslutat att ta ett studieuppehåll men tar bara uppehåll under vårterminen.
 
Vilken dag. Komma till stallet och röra på mig och ventilera tankarna var mycket välbehövligt❤. Tömkörde i skritt en sväng i sällskap med en stallkompis och avslutade en stund på ridbanan, nu ett avkopplande bad. Snart kan jag nog somna gott efter allt ❤.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
360
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp