Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det skulle jag vara med!Sambon ska laga chipsgratäng ikväll, jag är skeptisk
Jag förstår dig, jag fick vänta i 12 veckor på mammografi pga en golfbollsstor knöl som läkaren bedömde behövde opereras I mitt fall visade mammografi och UL trots allt en godartad cysta, den tömdes via UL på direkten så tack och lov var det inte så illa som läkaren först bedömde. Håller tummarna för dig! Cystor i brösten är inte ovanliga
Håller också på att försöka få ihop kursens sista uppgifter, sen är det examination nästa vecka. Har också beslutat att ta ett studieuppehåll men tar bara uppehåll under vårterminen.Försöker skriva lite på en uppgift men har typ tusen andra idéer och tankar som snurrar i huvudet... Tror det blir bra med ett års studieuppehåll.
Vi har bara intag en gång per år så kan bara ta helår, vilket är tur eftersom jag fått ett helårsvikariat.Håller också på att försöka få ihop kursens sista uppgifter, sen är det examination nästa vecka. Har också beslutat att ta ett studieuppehåll men tar bara uppehåll under vårterminen.
Det är jättegott!Sambon ska laga chipsgratäng ikväll, jag är skeptisk
Åh det påminner mig om tiden vi hade akvarie hemma när jag växte upp så ibland blev det en tur till akvarieaffärn inne i stan "Akvarievalvet" .Ingen psykolog idag - hon var sjuk...
Min akvarie kompis kidnappade mig och vi åkte på en akvarieaffär runda