Kollat första avsnittet av John Dillermand. En dansk animerad barnserie om en man med världens längsta penis. Så himla konstig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollat första avsnittet av John Dillermand. En dansk animerad barnserie om en man med världens längsta penis. Så himla konstig
För att inte tala om dagisfröken Galileo Galilei....Ookeej... och här tyckte folk att "Vilse i pannkakan" var märklig
Edit: Jag är fortfarande lite rädd för Storpotäten
För att inte tala om dagisfröken Galileo Galilei....
Tydligen har den (högst oväntat ) väckt debatt.Kollat första avsnittet av John Dillermand. En dansk animerad barnserie om en man med världens längsta penis. Så himla konstig
Jag upprörs absolut inte, tycker bara den är otroligt märkligTydligen har den (högst oväntat ) väckt debatt.
Men det finns föräldrar som säger att den gett bra möjligheter att berätta om hur människor ser ut och att man är olika.
Med tanke på barn kiss- och bajshumor samt fascinationen vissa har av snoppar och snippor så tycker jag inte att det är det minsta upprörande (har inte sett den)
Jag upprörs absolut inte, tycker bara den är otroligt märklig
Dessutom är snoppen inklädd i någon slags röd/vit strumpa och John är medelålders och bor hemma hos sin mamma som servar honom.
Förstår att den väcker debatt och diskussioner på olika plan.
Väldigt danskt!
Väldigt harmlös med andra ord, men också konstig
Kommer resan hem igen gå utan problem? Och förstår att det inte känns så jävla peppigt att åka hem under de förutsättningarna.aaaarrrgghhhh... JAG ORKAR INTE MED DEN HAR PANDEMIN!!!!!!!!!!!!!
Ar hemma hos foraldrarna i Sverige (alla regler, isolering och tester foljdes) och maste aka tillbaka till UK pa fredag for jobbets skull men pallar inte med hur jakla omojligt det ar att traffa folk nu, att jag inte vet nar jag nast kan komma tillbaaka till foraldrarna, att jag inte trivs pa jobbet och, som toppen pa kakan, sa BLASER DET SA JAKLA KALLT UTE!
Jag har massor med bra saker i mitt liv, och fina vanner, ett sakert jobb, boende och trygg finansiell situation, men AAAAAAARRRRGGHHHHHHHHHHH!!!!
Hur fungerar trettondagsaftnar, är de som en vardag eller mer som en lördag? Får man post, etc.?
Hur fungerar trettondagsaftnar, är de som en vardag eller mer som en lördag? Får man post, etc.?
Trettondagsafton är ju idag, så det är ju en helt vanlig vardag! Trettondagen är ju som en söndag!Mer som en söndag!
En hel del verkar dock jobba halvdag idag, men ja annars är det som en vanlig vardagTrettondagsafton är ju idag, så det är ju en helt vanlig vardag! Trettondagen är ju som en söndag!
Jag tror det - skaffade Brittiskt medborgarskap for ett par ar sedan sa de kan inte neka mig inresa, och det gar ett par flyg om dagen. Daremot sag jag igar att UK planerar att infora ett krav pa bevis pa negativt PCR test 72 timmar innan avresa - om detta blir en regel innan jag flyger pa Fredag sa kostar testerna runt 17-1800 SEK , vilket saklart kanns surt, och sa maste jag ta mig in till malmo typ imorgon for att isafall fa provsvar i tid, men sjalva resan borde ga relativt smartfrittKommer resan hem igen gå utan problem? Och förstår att det inte känns så jävla peppigt att åka hem under de förutsättningarna.