Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle städa, ja tjena. byggde istället. nu är jag klar med ett bygge så kan jag städa nu? nope nu måste jag laga mat.
1609518127528.webp

Vad jag byggde
 
Vi bestämde att spara resterna från nyårsmiddagen till i morgon och göra hemmagjord pizza idag, för eftersom ”alla” pratar om och skriver om pizza idag så blev vi sugna!

Men pizzadegen bråkade med mig, så i ren aggression bakade jag chokladcupcakes för att stilla mitt sinne tills dess att pizzan blir färdig :D!

CE442211-3AAA-459D-AB7B-5F077C0D6487.webp
 
Nu ar klockan snart 10am och jag behover mer kaffe. Da det inte bara serveras av Ingen sa ar det bast att jag tar mig ur stolen och ocksa tar hand om hundarna som kommer att krava uppmarksamhet nar de hor att jag ar uppe och gar. Maken far ga hur mycket han vill utan pip ... men jag kan inte rora mig for mycket sittandes i stolen utan att de forvantar sig frukost. :p
 
hundarna som kommer att krava uppmarksamhet nar de hor att jag ar uppe och gar. Maken far ga hur mycket han vill utan pip ... men jag kan inte rora mig for mycket sittandes i stolen utan att de forvantar sig frukost. :p
+1 på det där!! Ligger jag kvar i sängen och maken klivit upp, så ligger dom kvar nedanför sängen tills jag går upp - och DÅ är dom jättehungriga :meh:
Orättvist är vad det är :mad:
 
Har sagt hej till min far. Han sov men verkade ändå reagera på det jag sa...
Efteråt slängdes skyddsutrustningen och jag bytte kläder inne på toaletten, hade självklart massor av handsprit både före och efter besöket trots plasthandskar. När jag kom hem blev det en dusch där jag även halvt dränkte mig själv i något handspritsliknande medel som vi hade hemma. Nu känns det inte som att jag kan göra så mycket mer iaf. Avslutar kvällen med att äta gott och titta på lättsamma program på tv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
354
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp