Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har gråtit och gråtit och gråtit idag. Åt ALLT. Helt jävla hopplöst, till den grad att jag började bli orolig... bara för att komma på att nyår innebär månadsskifte och därmed så småningom mens. Aha. Förklarar saken. Blir så less på skiten.
 
Jag fick ett paket fran Sverige i dag. 2 par byxor och en (lila!:D) jacka jag bestallde hem till en kompis som skickade vidare ... och nar hon tog ut pack sedeln la hon in en pase Ahlgrens bilar❤️ da hon ar en mycket snall manniska som kanner mig val.:p

Da jag ar en mycket snall och omtanksam hustru sa fick Maken 3 rosa bilar. Det var bara en pase, sa jag kunde bara avsta fran 3 rosa (den farg jag gillar minst) sa har sitter jag nu och alla bilar ar slut. :arghh: Men det ar kanske lite tur att hon inte la in en hel massa pasar i paketet.;)
 
Sitter och smälter maten tillsammans med ett glas överblivet rödvin från igår samtidigt som jag försöker bestämma mig för om jag ska läsa, se ett avsnitt serie eller lösa sudoku. Ack, livets svåra beslut! Och ja, det blev hemgjord pizza till middag här med. Sambon har fullständigt nördat ner sig i pizzabakning det senaste året och gör numera napolitansk pizza enligt konstens alla regler. Inte mig emot! :d
 
Har gråtit och gråtit och gråtit idag. Åt ALLT. Helt jävla hopplöst, till den grad att jag började bli orolig... bara för att komma på att nyår innebär månadsskifte och därmed så småningom mens. Aha. Förklarar saken. Blir så less på skiten.
Åh, I hear you sister! Klappade mammas katt idag, han var fortfarande rädd sedan nyår (och för en dum katt som varit här). Började nästan grina för det. Sen var han så mjuk att klappa och började nästan grina för det också. Samt att jag saknar mina katter jag hade förut OCH att jag är allergisk... hej hormoner 🙋‍♀️ 🤦‍♀️
 
Åh, I hear you sister! Klappade mammas katt idag, han var fortfarande rädd sedan nyår (och för en dum katt som varit här). Började nästan grina för det. Sen var han så mjuk att klappa och började nästan grina för det också. Samt att jag saknar mina katter jag hade förut OCH att jag är allergisk... hej hormoner 🙋‍♀️ 🤦‍♀️
Men jösses, EXAKT så! Jag började liksom grina för att jag skulle mata spindlarna och inte hade gett kackerlackorna någonting gott att äta förut - för jag är en dålig matte! (De fick päron) och hunden är gammal, och jag har inte diskat... Och nu är jag helt slut.
 
Mitt i natten på årets första dag, och tankarna om framtiden rusar som vanligt den här tiden på året, och dygnet. Jag måste tillbaks till politiken, det har gått 5 år sen jag tog examen och sen dess har livet hänt, men nu börjar det kännas som att jag har ignorerat mitt kall i livet alldeles för länge.
 
Vi fick en galen, knäpp och helt underbar present från vår utökade familj igår. Vi har köpt vårt hus av dem, de köpte hela gården för markens skull och är nu våra närmsta grannar. Men hon som bodde här lämnade kvar en stor mängd porslinssvanar i ett rum där vår utökade familj hade även köpt möblerna som stod i det. Alltså fick porslinssvanarna följa med möblerna när vi hjälpte till att köra hem dem till dem, under vissa protester. Nu visade det sig att vår utökade familj i maskopi med vår snickare har ställt tillbaka alla svanarna bakom väggen i vårt nya badrum när de byggde igen och isolerade i somras. I går fick vi en tavla och den enda svanen som var kvar. 😂 Jag skratta så jag grät! Visa bifogad fil 62598
Jag renoverade badrummet i mitt gamla hus. I golvet ligger en flaska whisky.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
352
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp