Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sa vi också igår, och gick därför och la oss "redan" vid 23. Döm av vår förvåning när vi inte vaknade förrän 10:45 i morse Jag kan i och för sig sova sådär sent någon gång ibland om jag är riktigt riktigt trött och har kommit i säng sent, men sambon är en sådan som glatt vaknar av sig själv runt 8:30 nästan jämt. Och ingen av oss brukar kunna sova länge än ca 9 timmar i sträck. Ingen aning om vad som hände där, men skönt var det! Vi gör ett nytt försök med det där "gå upp tidigare" imorgon
Det är nåt skumt med tiden. Idag upptäckte jag att jag tagit fel på dag i dosetten, fredag var tom. Okej.Det sa vi också igår, och gick därför och la oss "redan" vid 23. Döm av vår förvåning när vi inte vaknade förrän 10:45 i morse Jag kan i och för sig sova sådär sent någon gång ibland om jag är riktigt riktigt trött och har kommit i säng sent, men sambon är en sådan som glatt vaknar av sig själv runt 8:30 nästan jämt. Och ingen av oss brukar kunna sova länge än ca 9 timmar i sträck. Ingen aning om vad som hände där, men skönt var det! Vi gör ett nytt försök med det där "gå upp tidigare" imorgon
Äsch, norrsken är överskattat.Tittar på norrsken på tv. Skulle så gärna få se det live. Tänk om man kunde boka plats och tid.
Fast som sörlänning är det lite spännande. Men det som man är van vid är kanske inte så spännande.Äsch, norrsken är överskattat.
*uppvuxen under norrsken*
Den såg jag häromkvällen på en annan kanalVäntar och väntar haha.
Kollat Jumanji.