Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blött, blött, blött och trist väder men min häst är alltid lika härlig att rida 😍. En skrittur med lite klättring I skogen fick bli årets första ritt 😊. När stallet var klart gjorde älsklingen och jag tacos tillsammans, var himla gott med lite cider till och så chips och godis och så Rederiet, lördagsmys 😍.
 
Hjälp jag är besatt av The Greatest Showman. Hur sjutton har jag lyckats missa den??? (kom ut 2017). Älskar musikaler och Hugh Jackman :love:
 
Tycker om att göra såna där töntiga quiz på Facebook, fick nyss detta resultat 😍😂
42E553FF-A536-4A7D-BD58-1CBB8ADD359A.webp
 
Sitter i soffan och försöker övertala mig själv att orka äta lite frukost. Killen jag träffar ligger och sover och för en liten stund sedan fick jag rädda honom från skrikande hund. Då hade hundeländet gått i från mig, lagt sig mot honom i sängen och skrikit högt för att hon var ensam och övergiven. Han vaknade och började klappa, men eftersom han inte klappade tillräckligt bra så skrek hon igen :rofl: När jag sa åt henne att komma med och lägga sig i soffan istället, då minsann gick det utmärkt att ligga tyst och lugnt. Knäpp hund det där.
 
Sitter i soffan och försöker övertala mig själv att orka äta lite frukost. Killen jag träffar ligger och sover och för en liten stund sedan fick jag rädda honom från skrikande hund. Då hade hundeländet gått i från mig, lagt sig mot honom i sängen och skrikit högt för att hon var ensam och övergiven. Han vaknade och började klappa, men eftersom han inte klappade tillräckligt bra så skrek hon igen :rofl: När jag sa åt henne att komma med och lägga sig i soffan istället, då minsann gick det utmärkt att ligga tyst och lugnt. Knäpp hund det där.

Är du säker på att det inte finns katt någonstans i hennes stamtavla? :angel: :rofl:
 
Är du säker på att det inte finns katt någonstans i hennes stamtavla? :angel: :rofl:
Jag börjar fasen undra alltså! Just det där är så typiskt henne. Hon lägger sig någonstans där det är bekvämt, sedan om någon sitter 30cm för långt bort så skriiiiiker hon. För självklart ska hon alltid bli klappad, och på rätt sätt. Helst ska hon ligga på, under och ihoptrasslad med den som klappar också. Och det är inte så att hon på något sätt har separationsångest eller så, tvärt om är hon annars en mycket självständig ung dam och lämnar jag henne hemma så ligger hon på rygg i soffan och njuter (det är inte ens att hon märker när jag kommer hem alla gånger).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
358
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp