Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försökte verkligen gå upp klockan 8 idag, men det gick ju inte! Trots att vi la oss mycket tidigare igår och jag sovit bra, tror nog aldrig jag haft såhär stort sömnbehov. Kroppen vill helst sova från kl 22-23 till kl 9:30 just nu.
Jag som annars brukar vakna typ kl 06-07 av mig själv...
Jag tror absolut att det är samma i mitt fall. Haft en jobbig höst.Samma här. Jag är nästan chockad över hur mycket jag sover. Jag som brukar gå upp kl. 5.
Jag tolkar det som att jag äntligen har börjat varva ner och att kroppen försöker reparera en extremt hektisk höst där jag gravt misskött min hälsa både fysiskt och psykiskt med 60-timmars arbetsveckor sedan september. Mina dagar består för närvarande av sen frukost, hundpromenad i skogen resten av förmiddagen, lunch, läsa bok framför brasan, middag, ett till två netflixavsnitt och sedan sova. Inte så produktivt eller meningsfullt, men förmodligen välbehövligt. Idag tänkte jag byta ut lite läsning mot joggingtur och successivt börja trappa upp lite.
Har diskat och ätit frukost. Nu ska jag ta en promenad - jag ser solen!
Välkommen till klubben borttappat körkortTappat bort mitt plånboksfodral - med körkort och visakort . Använde senast innan jul, så tror jag tappat det i en annan stad (där jag vet jag hade det sist).
Tänkte på dig faktisktVälkommen till klubben borttappat körkort