Men dom jag tänker på hade man (jag) från låret, ända högst uppifrån och ner...Det är låren som är värst så det ser nog väldigt roligt ut med benvärmare på dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men dom jag tänker på hade man (jag) från låret, ända högst uppifrån och ner...Det är låren som är värst så det ser nog väldigt roligt ut med benvärmare på dem
Men dom jag tänker på hade man (jag) från låret, ända högst uppifrån och ner...
Japp, de minns jag också.... De var faktiskt jättesköna över ridbyxorna, men det såg kanske inte så himla elegant ut.....Men dom jag tänker på hade man (jag) från låret, ända högst uppifrån och ner...
De skulle aldrig sitta uppe på mig! Och jag tänker inte ha strumpebandshållare i stalletMen dom jag tänker på hade man (jag) från låret, ända högst uppifrån och ner...
Nu ska du inte vara så kinkig, vi vill ju ha bild på det.De skulle aldrig sitta uppe på mig! Och jag tänker inte ha strumpebandshållare i stallet
Mamelucker!De skulle aldrig sitta uppe på mig! Och jag tänker inte ha strumpebandshållare i stallet
Det är låren som är värst så det ser nog väldigt roligt ut med benvärmare på dem
Eller lång ridkappa
Jag hade faktiskt ett bar benvärmare som jag drog upp över låren när jag var yngre! Sjukt skönt.Det är låren som är värst så det ser nog väldigt roligt ut med benvärmare på dem
Halkar inte de ner?Jag hade faktiskt ett bar benvärmare som jag drog upp över låren när jag var yngre! Sjukt skönt.
Jag vill inte riktigt köpa något såpass dyrt som jag inte kommer kunna använda nästa år, men jag ska komma ihåg tipsen tills jag är viktstabil!Eller lång ridkappa
Mössa och varma fötter
Inte dom jag hade. nu kör jag dock täckbyxor eller långa chaps istället.Halkar inte de ner?
Täckkjol kanske är lättare? De är väldigt ställbara i storlekenJag vill inte riktigt köpa något såpass dyrt som jag inte kommer kunna använda nästa år, men jag ska komma ihåg tipsen tills jag är viktstabil!
Jo om jag hittar något till vettigt pris. Är dock längt över normala storlekar än så utbudet är lågt tyvärr.Täckkjol kanske är lättare? De är väldigt ställbara i storleken
Då återgår jag till tipset om lager på lager.Jo om jag hittar något till vettigt pris. Är dock längt över normala storlekar än så utbudet är lågt tyvärr.
Jo jag har tights redan, får addera ett par till som börjat bli storaDå återgår jag till tipset om lager på lager.
Tights i tjockare kvalitet värmer mer än man tror under de vanliga byxorna. Det är ju till och med så att vanliga tunna strumpbyxor värmer, så tights kan vara rejält varma.
De borde väl finnas till rimliga priser i din storlek?
(googlade snabbt och hittade i stora storlekar på bonprix m.fl.)