Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan hälsa från mig att det är bluff och båg och det finns inget botemedel mot tinnitus. Bara sätt att lindra.
Alla prylar som påstås bota tinnitus är precis som du själv säger för att ta folks pengar.

Mvh audionomen
Tack! Nu blev hon avig i alla fall och det blev att hon köpte den där sabla oljan i alla fall. 580 mg för 600kr. På en extremt skum sida. Fattar inte :meh:
Hennes argument var att hon hade läst kommentarer där folk säger att det funkar och att oljan ska "gå in i" örat. Försökte förklara att det finns inget oljan kan "gå in i", men det gick bara inte.
 
Tack! Nu blev hon avig i alla fall och det blev att hon köpte den där sabla oljan i alla fall. 580 mg för 600kr. På en extremt skum sida. Fattar inte :meh:
Hennes argument var att hon hade läst kommentarer där folk säger att det funkar och att oljan ska "gå in i" örat. Försökte förklara att det finns inget oljan kan "gå in i", men det gick bara inte.
I värsta fall kanske det snarare förvärrar symtomen? Olja i öronen låter lite sådär faktiskt :(
 
Kollar på ett program med olika motsatser. Några som är överdrivet renliga och hälften som inte bryr sig öht.
Obsessive compulsive cleaners...

Hehe fick ett ryck själv här vid pausen och städade bort en kartong som stått i vardagsrummet hur länge som helst 😳
 
I värsta fall kanske det snarare förvärrar symtomen? Olja i öronen låter lite sådär faktiskt :(
Hoppas inte det. Försökte lirka med att gå och få det tittat på av läkare/expert och se om de kunde föreslå något som kunde lindra. Men förra hon gick till var otrevlig och lösningen de presenterade funkade - så nu tycker mamma att de där läkarna inte riktigt kan vad de jobbar med.
Blir knäpp på min mamma i bland :cautious:
 
Vad jag gör!
20200822_194341.webp
 
Har badat med badbomb ikväll. Vattnet var kissgult och luktade av skumbananer
:cautious::nailbiting:



Skål på er alla!
Jag behöver verkligen något stärkande efter att ha bl.a krattat gräsmattan efter första klippningen igår, sen klippt gräsmattan en andra gång sen vi kom hem i torsdags, ni kan tänka er djungeln efter 5 veckors oklippning... :meh:
Nu ser den "bara" ut som en lång gräsmatta som är klippt med en slö plastsax :banghead:
Några svängar till så kanske den ser normal ut igen 🤪

Löfte till mig själv är att spara till en robot till nästa år :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
560
· Visningar
55 813
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 335
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 345
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp