Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Edit: Öh, fast jag har nog faktiskt lyckats bli alldeles för mätt på havskräftor... något kilo eller så gör det
Jag åt väl 8 kräftor, och eventuellt lika många krustader med kantarellstuvningHUR klarade du det? Kräftor kan man väl inte bli mätt på?
Det är ju bara pillande.
Jag har inget problem med att vara hemma själv eller att vara ensam. Men VAD GÖR MAN MED ALL TID?!
Tänkte duscha imorgon med hade så tråkigt så jag duschade. Alltså, JAG duschade näst intill FRIVILLIGT. Det måste varit typ första gången i mitt liv
Har blivit detsamma. I Skottland (Islay) serverades det sjuka mängder, när man beställde local seafood. Men det var gott ända in till sista stjärten, men 2,2 sekunder senare ångrade man sig lite att man varit så glupsk. Och då var det nästan inga tillbehör. Eller rättare sagt potatisen lämnades orörd.
Läser? Bakar? Städar? Skriver? Tittar på TV? Tar en promenad (ja, inte just nu kanske )?Jag har inget problem med att vara hemma själv eller att vara ensam. Men VAD GÖR MAN MED ALL TID?!
Äter lite mat.
Sen blir det att åka och jobba på ett ställe jag inte varit på flera månader. Lite extra uppgifter tillagda som ska göras så fick (äntligen) en snabbgenomgång igår eftermiddag med chefen.
"Skulle det krångla och du inte får det att fungera så är det lugnt. Men det ska nog bra. Brukar fungera, oftast..." Tack för den. Bra att någon tror på en iallafall.
Vi har haft netflix jag vet inte hur länge, mååånga år i alla fall. Jag har sett en film och en serie, det säger väl lite om mitt intresse för netflix?Netflix?
Tro det eller ej, men jag har faktiskt städat idag också! Att vara sjukt uttråkad kan tydligen få en att göra ungefär vilka sysslor som helst?Läser? Bakar? Städar? Skriver? Tittar på TV? Tar en promenad (ja, inte just nu kanske )?