Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haaah fick världens svettning och en flash till när nöd-dieselloket fick bogsera mig i förra veckanlok-stödet klart för att skickas in!
Jag kollar på en film och håller tummarna för att TENS-mojängen ska hjälpa mig med min nacke
Kan inte somna på grund av fötter varma som glödande kol!
Önskade att det fanns något nöd-lok i år. Men visst man kunde ansöka om extra pengar om ens förlust som förening var över 10 000, men som för oss där 5 000 är mycket känns det lite dumt. Började kika på ansökan och första sidorna talade om personalkostnader och uppsägningar. Som om vi någonsin skulle ha råd att anställa någon??? Ledarna får 2000 kr att dela på per säsong.Haaah fick världens svettning och en flash till när nöd-dieselloket fick bogsera mig i förra veckan
En bra kiro fixar nackspärr på ett kick!
Vaknade med det igår och kände mig helt stelopererad. Sambon kiropraktade och vips var jag bra igen. Tips om du har möjlighet att gå till en.
Kommer ofta från bröstryggen. Kan vara bra att behandla muskulärt även där tills man får tag i kirotid.
Det beror nog påSåg just nån "random fact" att man i regel begraver kvinnor i bh. Nån som vet om det stämmer? (Alltså: behöver jag skriva ett utförligt informationsbrev för att slippa bh i sista vilan?)
Fick den här som minne på Facebook idag. Ibland får man stanna upp och fundera på om det där verkligen hände.
Står med bussen vid Överby ute på Resarö. Dam kommer fram:
Dam: "När går du?"
Jag: "Om 2,5 min."
Dam: "Okej. Det går ingen före?"
Jag: ""
Carpe minuter! Ingen tid får gå till spillo!