Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kollar på en film och håller tummarna för att TENS-mojängen ska hjälpa mig med min nacke :cautious:

En bra kiro fixar nackspärr på ett kick!
Vaknade med det igår och kände mig helt stelopererad. Sambon kiropraktade och vips var jag bra igen. Tips om du har möjlighet att gå till en.

Kommer ofta från bröstryggen. Kan vara bra att behandla muskulärt även där tills man får tag i kirotid. 😊
 
Har vaknat, ätit lite och kollat snabbt på gårdagens foton. Nu gäller det att komma iväg och hem innan det blir blött ute, igen. Det var iaf fint igår precis innan regnet kom :)
20200822_194716_001-01.webp
 
Haaah fick världens svettning och en flash till när nöd-dieselloket fick bogsera mig i förra veckan 😰😂
Önskade att det fanns något nöd-lok i år. 🙄 Men visst man kunde ansöka om extra pengar om ens förlust som förening var över 10 000, men som för oss där 5 000 är mycket känns det lite dumt. Började kika på ansökan och första sidorna talade om personalkostnader och uppsägningar. Som om vi någonsin skulle ha råd att anställa någon??? Ledarna får 2000 kr att dela på per säsong. 🙄🙈
Men jag är inte bitter, vi fortsätter och sliter på! ;)
 
Jag känner mig klart nöjd att jag var vaken och pigg redan innan kl 7 idag :) . Hästarna släppte jag ut strax innan kl 6, sedan gick jag och lade mig igen men var för pigg för att somna om. Nu har jag redan hunnit få igång en tvätt, städa ur transporten från igår, och ska strax åka och handla.

Och sedan grunna mer på det här med bokomslag.....
 
En bra kiro fixar nackspärr på ett kick!
Vaknade med det igår och kände mig helt stelopererad. Sambon kiropraktade och vips var jag bra igen. Tips om du har möjlighet att gå till en.

Kommer ofta från bröstryggen. Kan vara bra att behandla muskulärt även där tills man får tag i kirotid. 😊

Det blir svårt att gå till en sådan tidigare än torsdag så åtminstone till dess får jag stå ut :cautious:
Sen är det ju svårt att veta vilka som är bra och vilka som kommer bryta min nacke :p Men jag kan kolla runt och se om någon har något tips :)
 
Såg just nån "random fact" att man i regel begraver kvinnor i bh. Nån som vet om det stämmer? (Alltså: behöver jag skriva ett utförligt informationsbrev för att slippa bh i sista vilan?) :confused:
Det beror nog på
Tror inte vi tog fram nån bh till mamma.
Å andra sidan behövde hon ingen
Så det är nog beroende på vem som tar fram kläderna.
Vi lät hemtjänsten klä på henne hemma redan.
 
Nu har 26-åringen åkt iväg till någon sorts jaktträff och jag ska köra till stallet. När jag är klar i stallet ska jag försöka tvätta håret. Det kan bli en utmaning :cautious: Nåja, katten kan nog inte vara behjälplig och jag har inte möjlighet att få hjälp av dottern eller 26-åringen förrän ikväll :p
 
Carpe minuter! Ingen tid får gå till spillo!

För många år sen var jag typ 2 min sen på en tur. Skulle varit där 19.19, kom dit typ 19.21 eller så. När jag kommer mot en hållplats, går 2 st iväg, men vänder och kommer springande tillbaka så jag stannar. När dom kliver på undrar dom om turen innan var inställd? "Vet inte", svarar jag, vi får inte reda på sånt. "När skulle den varit här då?" frågar jag och tror det är 30-minuterstrafik. "19.19" svarar hon. Var tvungen att titta på klockan igen, nu 19.22. "Det är jag" svarar jag och måste se ut som ett frågetecken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 798
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 332
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 904
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp