Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle också behöva måla, men jag skyller på det opålitliga vädret idag... Tycker också att utomhusmålning är TRIST. Att måla t.ex. väggar inomhus kan vara kul däremot....Jag målar... dvs jag är på dåligt humör. Det är skittråkigt!
Skulle också behöva måla, men jag skyller på det opålitliga vädret idag... Tycker också att utomhusmålning är TRIST. Att måla t.ex. väggar inomhus kan vara kul däremot....
Barnarbetare i full gång
När ens junior vill tjäna pengar så finns det alltid saker att göra, t.ex kratta gräsmattan
Jag har haft skördestund i trädgården, mycket rofyllt och trevligt i solen!
Efter fika ska jag gå och göra iordning hästarnas gamla vatten-badkar till en mynta-odling, jag har 5 olika sorter som ska få bo där.
Absolut!Hyr du ut sla... eh, JUNIOR också?
Ja, jag är fortfarande less på att måla...
Undrar om hen är släkt med denna okända ”Anita” som spontant hörde av sig en lördagkväll med detta sms”
Visa bifogad fil 56163
Alltså det är så sinnessjukt att man orkar engagera sig så långt att leta fram ett telefonnummer och skriva ett långt sms för att man stör sig på något i en tidning. Dessutom tidningen "Hänt" som jag inte tar för seriös för 5 öre. Jag hade suckat och gått vidare med mitt liv om jag hade råkat läsa tidningen och möjligtvis tänkt att jag måste se till att mina elever skriver bättre.Undrar om hen är släkt med denna okända ”Anita” som spontant hörde av sig en lördagkväll med detta sms”
Visa bifogad fil 56163
Alltså det är så sinnessjukt att man orkar engagera sig så långt att leta fram ett telefonnummer och skriva ett långt sms för att man stör sig på något i en tidning. Dessutom tidningen "Hänt" som jag inte tar för seriös för 5 öre. Jag hade suckat och gått vidare med mitt liv om jag hade råkat läsa tidningen och möjligtvis tänkt att jag måste se till att mina elever skriver bättre.
Folk behöver skaffa sig ett vettigt liv!Notera även att det var lördag afton detta skedde haha
Notera även att det var lördag afton detta skedde haha
Folk behöver skaffa sig ett vettigt liv!