Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnarbetare i full gång :angel:
När ens junior vill tjäna pengar så finns det alltid saker att göra, t.ex kratta gräsmattan :up:

Jag har haft skördestund i trädgården, mycket rofyllt och trevligt i solen!
Efter fika ska jag gå och göra iordning hästarnas gamla vatten-badkar till en mynta-odling, jag har 5 olika sorter som ska få bo där.
 
Barnarbetare i full gång :angel:
När ens junior vill tjäna pengar så finns det alltid saker att göra, t.ex kratta gräsmattan :up:

Jag har haft skördestund i trädgården, mycket rofyllt och trevligt i solen!
Efter fika ska jag gå och göra iordning hästarnas gamla vatten-badkar till en mynta-odling, jag har 5 olika sorter som ska få bo där.

Hyr du ut sla... eh, JUNIOR också? :p :D

Ja, jag är fortfarande less på att måla... :cautious:
 
Alltså när folk ska hyra lokalen och frågar vad för kaffe som finns där .... jag går ner och kollar och ska avlägga rapport....

F03C670D-2995-4255-AC83-CEC707E53EB7.webp
 
Undrar om hen är släkt med denna okända ”Anita” som spontant hörde av sig en lördagkväll med detta sms”

Visa bifogad fil 56163
Alltså det är så sinnessjukt att man orkar engagera sig så långt att leta fram ett telefonnummer och skriva ett långt sms för att man stör sig på något i en tidning. Dessutom tidningen "Hänt" som jag inte tar för seriös för 5 öre. Jag hade suckat och gått vidare med mitt liv om jag hade råkat läsa tidningen och möjligtvis tänkt att jag måste se till att mina elever skriver bättre. :D
 
Alltså det är så sinnessjukt att man orkar engagera sig så långt att leta fram ett telefonnummer och skriva ett långt sms för att man stör sig på något i en tidning. Dessutom tidningen "Hänt" som jag inte tar för seriös för 5 öre. Jag hade suckat och gått vidare med mitt liv om jag hade råkat läsa tidningen och möjligtvis tänkt att jag måste se till att mina elever skriver bättre. :D

Notera även att det var lördag afton detta skedde haha :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 791
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 327
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 904
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp