Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller på att vattna ur squashen till squashplättarna
Recept?
Jag måste lugna mig. Skulle ner och måla igen men stoppades av den ungdomliga grannen som hade vaknat till liv igen efter nattens reklamera. ”Törnis för i helvete, du har spårat. Du kommer bränna ut dig. Chilla och ta ett glas vin förfan” sa hen och himlade med ögonen. Så nu chillar jag!
Chillning behövs också. Skål!
Vad har du i glaset? Här blir det nog riesling.
Kan du inte radera låten?Min sambo har fastnat för en låt på min Spotify som har nu spelar på repeat. Grejen är att just den låten var en av mitt ex favoritlåtar. Är ju inte värsta grejen men det känns liksom lite awkward och jag tänker bara på ett major bråk jag hade med exet som handlade om bandet som gjort den låten.
Han vet ju vad den heter så han kan ju bara ta fram den själv? Kan ju liksom inte neka honom att lyssna på den. Han tröttnar säkert snart på den.Kan du inte radera låten?
Aha jag trodde att det var du som lyssnade!Han vet ju vad den heter så han kan ju bara ta fram den själv? Kan ju liksom inte neka honom att lyssna på den. Han tröttnar säkert snart på den.