Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett den heller, men inte pga någon princip utan pga att handlingen inte lockat mig alls. Samma anledning till att jag inte orkade med Game of Thrones, är handlingen så dålig att det krävs en massa nakna kvinnor och våldtäkter för att få tittare så får det vara för min del. Jag får bara dålig smak i munnen.
Du kan hälsa från mig att det är bluff och båg och det finns inget botemedel mot tinnitus. Bara sätt att lindra.Min mamma bad mig köpa någon olja man ska droppa i örat mot tinnitus.
Har kollat på oljan, finns bara på riktigt underliga hälsosidor som känns som att de mest kommer ta mina pengar och inte skicka någon olja. Oljan innehåller dessutom bara lite vitaminer och örter.
Ska försöka komma på hur jag ska förklara för henne utan att hon blir avig.
Jag vet inte hur gammal jag var när följande utspelade sig, men jag måste varit mindre än 4 år då vi inte hade flyttat än.Barn är så obehagliga ibland. Dottern pekade precis upp mot lampan i sovrummet och sa "Dick sitter där uppe".
Äter lite mat.
Sen blir det att åka och jobba på ett ställe jag inte varit på flera månader. Lite extra uppgifter tillagda som ska göras så fick (äntligen) en snabbgenomgång igår eftermiddag med chefen.
"Skulle det krångla och du inte får det att fungera så är det lugnt. Men det ska nog bra. Brukar fungera, oftast..." Tack för den. Bra att någon tror på en iallafall.
Ljud- och bildtekniker. Bland annat. Just detta är i en tv-studio. Brukar huvudsakligen vara på annan ort, men hoppar in extra här. Bra för mig, ca 10 min hemifrån istället för 2h som jag annars brukar åka.Vad jobbar du med?
Hon vet inte vad du jobbar med, eller?Det är lite kul när en person i en grupp på Facebook ska försöka tala om för mig hur rättsprocesser fungerar
Hennes argument? Att hon varit i rättsprocesser X antal gånger med närstående
Det är lite kul när en person i en grupp på Facebook ska försöka tala om för mig hur rättsprocesser fungerar
Hennes argument? Att hon varit i rättsprocesser X antal gånger med närstående
Jag vet inte riktigt om det kan räknas som någon större merit...
Ni ska inte underskatta empiriska undersökningar som kunskapsbyggande. Om man inte klarar att läsa sig till det, funkar det säkert också. Jobbigt o långdraget bara.
Hon vet inte vad du jobbar med, eller?
Jag vet inte riktigt om det kan räknas som någon större merit...
Hur blir konsistensen på den efter mixning?Testade ett nytt "recept" på havregrynsgröt till frukost. Helt vanlig gröt, men mixad med stavmixer när den är klar. Gott ! Tillsammans med hemgjord jordgubbssylt och mjölk var det supergott. Tur att man har slut på bröd ibland...
Slät.... Testa, tycker jag!Hur blir konsistensen på den efter mixning?
Mvh/Skulle vilja lära mig tycka om gröt
Hur blir konsistensen på den efter mixning?
Mvh/Skulle vilja lära mig tycka om gröt