Dansat på övervåningen. Svettigt
Försökt imitera till denna låten. Inte riiiktigt lika bra då jag saknar bakgrundsdansare
Försökt imitera till denna låten. Inte riiiktigt lika bra då jag saknar bakgrundsdansare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag absolut att du ska göra. Det kommer med största sannolikhet att kännas som en stor lättnad att få dela problemen med någon som bryr sig om dig, och din mamma får en ärlig chans att hjälpa och stötta. Du kommer också att få en ökad förståelse för dina problem. Problem som kanske inte annars syns så tydligt utåt?Jag vill på ett sätt berätta för mamma om mina jävla problem, bara för att få säga det till nån liksom, men jag vet inte hur och om jag egentligen vill eller inte
Ja, dock bara deras eget märke. Köpte mat för ca tre månader och sparade typ 70 kronor
Det tycker jag absolut att du ska göra. Det kommer med största sannolikhet att kännas som en stor lättnad att få dela problemen med någon som bryr sig om dig, och din mamma får en ärlig chans att hjälpa och stötta. Du kommer också att få en ökad förståelse för dina problem. Problem som kanske inte annars syns så tydligt utåt?
När jag berättade för min mamma var det inte heller för att få hjälp eller stöttning. Det var ändå på något sätt skönt att säga något, så var det ute i det fria så att säga. Jag var rädd för att det skulle bli konflikt men slapp det som tur var.Förstår hur du tänker men det skulle knappast leda till nåt "hjälpa och stötta", snarare till ökade konflikter och kanske att hon skulle bli orolig och/eller irriterad, OM hon skulle förstå till viss del. Det skulle mest vara av egoistiska skäl för mig, att "bara få säga det"
Funderar på vad vi ska äta till champagnen vi har på kylning.
Vad bra att det inte stod "fikabröd", som jag först tyckte.....Gått en långpromenad med hunden, kokat typ 3 liter sylt, mätt upp förrådet och dammsugit. Nu dags för lunch, blir pizza på libabröd
Hehe det hade blivit en annorlunda lunchVad bra att det inte stod "fikabröd", som jag först tyckte.....
Kan du röka dom åt mig i så fall?Rökta räkor?
När jag berättade för min mamma var det inte heller för att få hjälp eller stöttning. Det var ändå på något sätt skönt att säga något, så var det ute i det fria så att säga. Jag var rädd för att det skulle bli konflikt men slapp det som tur var.
Känner du att det skulle kännas skönt att bara säga det tycker jag att du ska försöka göra det.
Kanske kan du vänta lite till det lugnat sig? Och samla på dig lite mod under tidenJa, jag vet inte. Nu blev det nyss tjafs, stress och konflikt om annat så kommande dragande med det här också nu är inte ett alternativ ändå
Kan du röka dom åt mig i så fall?