Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den filmen sket jag i att titta på av ren princip :wtf:
Jag har inte sett den heller, men inte pga någon princip utan pga att handlingen inte lockat mig alls. Samma anledning till att jag inte orkade med Game of Thrones, är handlingen så dålig att det krävs en massa nakna kvinnor och våldtäkter för att få tittare så får det vara för min del. Jag får bara dålig smak i munnen. :yuck:
 
Jag har inte sett den heller, men inte pga någon princip utan pga att handlingen inte lockat mig alls. Samma anledning till att jag inte orkade med Game of Thrones, är handlingen så dålig att det krävs en massa nakna kvinnor och våldtäkter för att få tittare så får det vara för min del. Jag får bara dålig smak i munnen. :yuck:
Ytterligare en sak jag inte heller sett.
 
Hunden har väckt mig flera gånger i natt, så fort jag lyckats somna har han suttit bredvid sängen och tjatat om att få komma ut :cautious: Har inte märkt att han varit dålig i magen eller nåt heller, så jag misstänker att grannens söta tik löper :crazy:

Nu har jag tagit mig från sängen till soffan i vanlig ordning. En del av mig vill ha oboy, ostsmörgås och massa annat till frukost, men jag vet att det är ingen idé att ens försöka eftersom jag varken kommer få i mig det eller ens vilja ha det om jag väl gör iordning det. Plus att jag kommer få ont i magen, må illa och få massa ångest om jag skulle äta sån frukost :banghead: Blir så extremt irriterad på mig själv :banghead::arghh:
 
Testade ett nytt "recept" på havregrynsgröt till frukost. Helt vanlig gröt, men mixad med stavmixer när den är klar. Gott :up: ! Tillsammans med hemgjord jordgubbssylt och mjölk var det supergott. Tur att man har slut på bröd ibland... ;)
 
Har inte heller sett den. Och har inget egentligt intresse av det heller.
Som 50 shades of Grey som alla såg. Jag och sambon orkade 20 min, sen blev det typ Disney eller liknande istället :laugh: .
50 shades of grey har jag vägrat efter det jag hört om den. Lät allt annat än lockande... Förstår att ni tittade på Disney istället :D

Jag tror det är musiken för storyn är ganska tunn. Jag såg den i början av sommaren och känner också, jaha? Var det inget mer?
Precis min tanke! Jag hade inte hört såå mycket om den mer än "Den är bra!" från många olika håll och gillar verkligen flera av låtarna som är med i den, så jag hade inte några jättehöga förväntningar mer än att det skulle bli kul att se varifrån musiken kom. Men alltså, med facit i hand känns det inte som om jag hade missat något om jag skippat filmen och bara fortsatt lyssna på musiken... Lady Gaga var tokbra, men resten kändes bara... platt?
 
Vi fick rören pluggade igår och verkar inte ha blivit översvämning under natten :D Idag ska maken röja älgpass (jag hade varit med om inte jag var valpvakt) och sen ska jag åka och shoppa skor med ungarna. I em ska vi riva resten inne på toan så vi kan köpa reglar och lite annat i morgon. Vi ska försöka göra klart detta så snabbt vi kan så vi slipper samsas om en toa😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
579
· Visningar
56 320
Senast: farin
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 341
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp