Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I rusningstrafiken? Jag är nyfiken då jag ströläste lite på folkhälsomyndighetens hemsida och såg detta som fick mig att tänka på @godisklubba :

Innebär det inte skolor också?
Eller gör ordet "till exempel" att man inte måste göra det?
Det där med förskjuten tid gäller oftast bara kommunala skolor. Där jag jobbar så har åk 2 och 3 distansundervisning två till tre dagar i veckan för att dels minska antalet personer på skolan och dels minska trycket på kollektivtrafiken. Åk 1 behöver få vara på plats åtminstone nu i början för att komma in i arbetssättet och lära känna gruppen.
 
Det var rea på mina favoritjeans, Wranglers Rigid Cowboy Cut, $14.65 kr per par och fri frakt inom USA, så jag beställde 9 (!) par. Tänkte att det gäller att passa på innan de slutar tillverkas och inte längre går att få tag på. Nu gäller det bara att hålla vikten framöver annars blir det kris på byxfronten :)


936DEN1.png
PMa gärna vart du beställt dom ifrån! Käre maken behöver desperat nya och priset var ju :up:
 
Laddar för att åka till jobbet. Så trött. Alldeles för varmt. Orkar inte fixa mat hemma utan tar en kebab på vägen och köper en macka till pausen.
 
PMa gärna vart du beställt dom ifrån! Käre maken behöver desperat nya och priset var ju :up:
Cavenders.com Ordinarie pris $21.99 men nu säljer de alla Wrangler jeans till 3 för priset av 2, erbjudandet går ut om bara några dagar. Sen tillkommer förstås moms och frakt från USA till Sverige som måste gå via mellanhand , jag har tidigare använt ShopUSA och det har funkat bra.
 
Aww :heart Blir så varm i kroppen av mina älskade vänner. En av dem skulle på dejt igår och fick minuten innan besked om att hennes olyckliga kärlek är i stan. Så hon var så ledsen, drack alldeles för mycket alkohol på sin dejt och kräktes halva natten. När jag vaknade i morse har en annan vän i chatten skrivit "Är du hemma?" och senare "Jag ser att du är hemma, godnatt vi pratar i morgon" :heart Vi har varandra på GPS 🤷‍♀️ Nu skriver vi lite om olycklig kärlek och tusen exempel på hur patetisk man blir. Älskar dessa tjejer och hur nakna vi kan vara med våra brister inför varandra.
 
Har slagit av ena fläkten pga torra ögon. Den andra står i fönstret och blåser in luft, fläktar lite. 26 ute och 29-30 inne. 🥵
Fastighetsteknikern har varit här och fixat stoppet. :up:
Trocaderon är nästan slut. :(
Vatten är gott det också. Tror jag ska dricka Resorb. :idea:
 
Beställde ju läderrengörning igår, idag finns det att hämta ut. Sjukt snabbt! 😅 Tyvärr får jag hämta en annan dag, orkar inte åka extra för det och maken som är i stan har inte mitt leg med sig.

Äldsta dottern har kommit hem från skolan. Ska snart åka och hämta yngsta på dagis. Jag har jobbat klart för idag så nu får det bli helg. Den här veckan har gått otroligt fort!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 532
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 345
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp