Ligger och lyssnar ikapp på de poddar jag följer. Även hittat en ny på SR, kinapodden, om kinesisk politik och sånt. Tipsar om den!
Så jag fördriver tiden här på psyk.
Vad lyssnar du på för poddar annars? Jag skulle behöva lite tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger och lyssnar ikapp på de poddar jag följer. Även hittat en ny på SR, kinapodden, om kinesisk politik och sånt. Tipsar om den!
Så jag fördriver tiden här på psyk.
Usa-podden, Europa-podden, tankesmedjan och Heteroakuten. Dom följer jag varje avsnitt av. Annars blir det ibland flashback forever, della sport..Vad lyssnar du på för poddar annars? Jag skulle behöva lite tips
Det där med förskjuten tid gäller oftast bara kommunala skolor. Där jag jobbar så har åk 2 och 3 distansundervisning två till tre dagar i veckan för att dels minska antalet personer på skolan och dels minska trycket på kollektivtrafiken. Åk 1 behöver få vara på plats åtminstone nu i början för att komma in i arbetssättet och lära känna gruppen.I rusningstrafiken? Jag är nyfiken då jag ströläste lite på folkhälsomyndighetens hemsida och såg detta som fick mig att tänka på @godisklubba :
Innebär det inte skolor också?
Eller gör ordet "till exempel" att man inte måste göra det?
PMa gärna vart du beställt dom ifrån! Käre maken behöver desperat nya och priset var juDet var rea på mina favoritjeans, Wranglers Rigid Cowboy Cut, $14.65 kr per par och fri frakt inom USA, så jag beställde 9 (!) par. Tänkte att det gäller att passa på innan de slutar tillverkas och inte längre går att få tag på. Nu gäller det bara att hålla vikten framöver annars blir det kris på byxfronten
Nu är det du som genast blir Hälsing igen och hör senSå jäkla typiskt. Hittade just ett jobb som skulle passa mig perfekt. Tickar precis alla boxar. Men det är i Hudiksvall och jag har just flyttat tillbaka till Stockholm från Bollnäs Hade antagligen ändå inte kunnat pendla men...
Cavenders.com Ordinarie pris $21.99 men nu säljer de alla Wrangler jeans till 3 för priset av 2, erbjudandet går ut om bara några dagar. Sen tillkommer förstås moms och frakt från USA till Sverige som måste gå via mellanhand , jag har tidigare använt ShopUSA och det har funkat bra.PMa gärna vart du beställt dom ifrån! Käre maken behöver desperat nya och priset var ju
Du mår som hästen går?Haft världens sämsta ridpass Absolut ingenting gick som det skulle. Idag är en riktigt värdelös skitdag!
Du mår som hästen går?