Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt slut nu. Jag flyttar stolar från punkt a till b. Har inget att flytta dem med och de är otympliga och tunga så det blir en i taget.
Är 37 grader på den våningen jag är, och stolarna ska förflyttas 50 meter.

Svettigt 😅 men jag får vara i fred och har bra musik i lurarna så jag är rätt nöjd ändå.

Snart fortsätta med de 10 stolar som är kvar.
 
Inser att jag är rätt velig...

Skickade just iväg fel formulär till en kund.

Känns bra... eller inte. :rofl:

Frågade kunden om det känns tryggt att ha mig som kontakt efter alla grejer (det är alltså inte första gången jag skickar till denna kund med konstiga svar) och fick bara tillbaks att det är dagens höjdpunkt att ställa en fråga och få svar på helt andra saker :D

Ja ja tur att man gör så till EN kund och inte till alla :D
 
Igår var det bättre luft efter åskvädret i förrgår så trodde att det skulle vara lite kyligt att gå ut till hästarna strax efter kl 6 i morse. Men icke! Kändes typ som att gå in i en bastu...
Det var nästan svalt imorse med gråvit himmel när jag gick hemifrån så jag stoppade optimistiskt ned mitt paraply i ryggsäcken.
Skulle jag inte ha gjort ... nu är det klarblå himmel igen 😅 Men jag kan ge mig fan på att den dag jag glömmer paraplyet är den dag det börjar regna! :rofl:
 
Det var nästan svalt imorse med gråvit himmel när jag gick hemifrån så jag stoppade optimistiskt ned mitt paraply i ryggsäcken.
Skulle jag inte ha gjort ... nu är det klarblå himmel igen 😅 Men jag kan ge mig fan på att den dag jag glömmer paraplyet är den dag det börjar regna! :rofl:

Jag tog på mig en jacka när jag gick ut, hade lätt klarat mig med den tunna fleecetröjan jag hade under. Men det är åskvarning i em :nailbiting: Hoppas det väntar tills maken är hemma... Men valet på hur jag ska motionera mig, hundar och shettisen blev enkel när jag såg åskvarningen. Jag tar med alla tre på promenad så är vi alla klara för idag så behöver jag inte tänka på att jag vill ut och gå i kväll.
 
Ingen aning, vanligt är ju att man har olika muskelfiber, men att de korta och långa muskelfibrerna inte fluktuerar så mycket om jag fattat rätt.
På mig är till exempel fibrerna jättelånga i vaderna, och korta i låren.
Sen är jag superrörlig bakåt men inte framåt, samt extremt rörlig från midjan upp medan resten är som ett kylskåp 🙄
Ok intressant annars brukar man vara rörligare framåt mer än bakåt :)
 
Uuugggh, fick äntligen info om mitt bord som jag hade beställt och då ser jag att det står att den ska levereras till en affär. Trots att det står på hemsidan jag beställde den från att möbler hemlevereras. Och lilla jag tänkte ju att ett bord räknas väl som en möbel :idea:
Borde inte ha tagit det för självklart :meh:
Har nu skickat mail till hemsidan och så får vi se vad de säger...
 
Min brukar utbrista "åh du har en så ROLIG OCH INTRESSANT kropp :love: :love: :love: "
Stackarn behöver nästan lugnande när jag kommer. Tydligen har jag en kropp som är olik andras, i muskelfiber och böjlighet. 🤷‍♀️

Skulle min naprapat säga det vore det inte positivt... utan snarast: "Här ser vi ett perfekt exempel på en envis idiot som inte ger sig fast det gör ont" :cautious: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 576
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 348
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp