Punkt 2/10 fixad! På god väg med punkt 3 och 4.
Nu en kopp elva-kaffe innan jag ska fixa punkt 5.
Nu en kopp elva-kaffe innan jag ska fixa punkt 5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan man, de kanske kan hitta problem om inte annatNär jag visade min vighet i benen för sjukgymnasten så täckte hon nästan för ögonen
Jag har aldrig gått hos någon naprapat eller liknande, provade massör en gång men fick sådan värk av det att det inte var skönt alls Kan man bara gå utan att ha något problem?
Jag tänkte att det kunde vara bra som förebyggande ... muskler saknar jag dock, det vet jagDet kan man, de kanske kan hitta problem om inte annat
Det var nästan svalt imorse med gråvit himmel när jag gick hemifrån så jag stoppade optimistiskt ned mitt paraply i ryggsäcken.Igår var det bättre luft efter åskvädret i förrgår så trodde att det skulle vara lite kyligt att gå ut till hästarna strax efter kl 6 i morse. Men icke! Kändes typ som att gå in i en bastu...
Det var nästan svalt imorse med gråvit himmel när jag gick hemifrån så jag stoppade optimistiskt ned mitt paraply i ryggsäcken.
Skulle jag inte ha gjort ... nu är det klarblå himmel igen Men jag kan ge mig fan på att den dag jag glömmer paraplyet är den dag det börjar regna!
Nu ska jag till stallet, är sjukt omotiverad till och med till det men hoppas det känns bättre när jag väl är där
Ok intressant annars brukar man vara rörligare framåt mer än bakåtIngen aning, vanligt är ju att man har olika muskelfiber, men att de korta och långa muskelfibrerna inte fluktuerar så mycket om jag fattat rätt.
På mig är till exempel fibrerna jättelånga i vaderna, och korta i låren.
Sen är jag superrörlig bakåt men inte framåt, samt extremt rörlig från midjan upp medan resten är som ett kylskåp
Jag är nivå ormmänniska bakåt och kylskåp framåt.Ok intressant annars brukar man vara rörligare framåt mer än bakåt
Min brukar utbrista "åh du har en så ROLIG OCH INTRESSANT kropp "
Stackarn behöver nästan lugnande när jag kommer. Tydligen har jag en kropp som är olik andras, i muskelfiber och böjlighet.
Det brukar släppa lite när man går och pysslar i stallet. Bästa terapin (iallafall för mig )