Börjar bli dags att fixa till mig lite inför morfar-besök, men jag har verkligen ingen lust För varmt för det jag vill ha på mig och det som är "lagom" mtp värmen är alldeles för lite mot vad jag vill ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker hitta inspiration kring höst/vinter outfits på Pinterest men men alla har typ höga stövlar och bara lår? Eller stilettklackar. Känner att dessa outfits inte är anpassade för svensk vinter och ishalka
Japp, jag har upptäckt samma sak. Deras cute winter outfits passar möjligtvis en varm höstdag här... om det inte regnar... eller blåser...
Verkligen! Väldigt synd, gillar att hitta inspiration där annars. Sen är det ju svårt att klä sig riktigt snyggt under svensk vinter också. Blött, fruktig luft, halt, svinkallt osv. Har en svart ponch på kontoret som ändå hängs över vad jag nu har på mig under minst 6 månader om året.
Jag har släppt helt att vara snyggt klädd utomhus på svensk vinter. Varmt och praktiskt. Sen får man vara snygg inomhus.
Skulle bara läsa lite, det blev ca 100 sidor
Jag hinner nog läsa ut boken ikväll. Vi ska iväg snart, så jag måste äta något typ nu. Längtar tills vi kommer hem ikväll så att jag kan läsa ut boken