Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deet var 12 grader ute när jag vaknade. Så jag har korsdrag överallt för att kyla ner huset. Sedan stänger jag och hoppas det håller kvar kylan.Nyvaken. Är redan 32 grader inne, ska bli en rolig dag det här
Vi har korsdrag, fläktar på optimala ställen och en AC igång hela natten. Det blir lite hopplöst när det inte går ner så mycket i graderna på nätterna.Deet var 12 grader ute när jag vaknade. Så jag har korsdrag överallt för att kyla ner huset. Sedan stänger jag och hoppas det håller kvar kylan.
Jag kör ofta ramsan tyst i huvudet... "Trettio dagar har november, april, juni och september...." Då vet jag ju att resten (förutom februari då) har 31 dagar. Mycket mer diskret än att räkna på knogarna, som jag tror är något senare påfund..... ?Ja, jag vet att man kan kolla på knogarna för att hamna rätt. Men jag tycker att det är pinsamt att inte veta, så jag försöker undvika det. Inte för att det är mindre pinsamt att uttala påståenden som visar sig vara falska
Det kommer ju bli ett superstort kökVisa bifogad fil 55808
Den här väggen ska bort, för köket ska få dubblerad yta. Så idag tänkte jag flytta på bokhyllan medan jag lyssnar på föreläsningar från juridik-kursen inför tentan.
Vi kan byta! Jag vill rida idag, men det kommer vara supervarmt vid fyra fem tiden idagSå besviken över att vi har +19 och blåst. Jag vill också ha värme! Ligger inne under en filt och är avundsjuk.
Går bra! Det är helt perfekt ridväder här!Vi kan byta! Jag vill rida idag, men det kommer vara supervarmt vid fyra fem tiden idag
Så besviken över att vi har +19 och blåst. Jag vill också ha värme! Ligger inne under en filt och är avundsjuk.
Så besviken över att vi har +19 och blåst. Jag vill också ha värme! Ligger inne under en filt och är avundsjuk.