Vad gör vi? CXLVI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
SÄ jÀkla ont i huvudet och mÄr illa, funderar pÄ om det kan vara för mycket ipren/panadol pÄ sista tiden. Planen var att skruva fast moderkortet nÀr det var ljust ute men den planen sprack. Har tappat bort en minmini skruv (ska fÀstas i en annan skruv till ssid disken pÄ morderkortet). AllmÀnt sur över att sÀtta ihop allt och sedan slÄr jag vad om att det inte fungerar.
 
LÀmnat in en uppgift av 3, bara fortsÀtta kötta pÄ nu dÄ.
Men hunnit med att ta in min snögubbe till hĂ€st, de började vrĂ€ka ned snö pĂ„ eftermiddagen och han sĂ„g lite sur ut :angel: Han Ă€r sĂ„ kĂ€nslig min lilla Farbror :love: Medan mamma hĂ€st som inte har tĂ€cke och hade ett tjockt lager snö pĂ„ hela ryggen inte ens funderade över de 😂

SlÀngt lite i sopsorteringen med, sopat av trappen och dricker kaffe igen. Ska försöka skriva nÄgon timme till innan jag tar kvÀller för idag. Varit trött hela veckan, kÀnns som jag inte sover nÄgonting men somnar som en klubbad sÀl pÄ kvÀllarna. Kan ju ocksÄ bero pÄ att jag Àr uppe typ en gÄng i timmen, sover i snitt 50 minuter i strÀck innan de Àr dags att kliva upp en stund igen eller vrida och vÀnda pÄ sig :down:
 
Sambon ville ha godis innan jag Äkte och storhandlade, kom hem och gav honom en pÄse gott och blandat men tydligen sÄ har han bestÀmt sig för att han behöver banta nÀr jag var borta. Föreslog att han skulle gÄ ut och gÄ med hunden för att motionera istÀllet och vips sÄ var bÄda borta, undangömda under en filt. Stack inte ut nÄgra fötter och tassar dÀr inte, nÀÀÀrÄ. :laugh:

(-18 grader hÀr sÄ hunden vill inte ut om han absolut inte mÄste och knappt det ens.)
 
Jippi. FÄtt in 126 kr pÄ kontot. Det torde betyda att lÀkarintyget jag bad om gÄtt in. Det som intygar att jag Àr i riskgrupp.

Och efter frÄga sÄ meddelar mottagningen att kvitton för mina dialyser under december kommer pÄ mÄndag.
HÄller tummarna för att detta kommer att fungera. Jag har en resa till Stora Sjukhuset ganska snart. Vill inte Äka alla de dÀr mÄnga milen utan ersÀttning.
 
saknar en katt
1641580937070.png

Miso heter hon, blev kvar hos exet för min allergi
 
Har Àntligen sjunkit ner i soffan med det dÀr stora glaset rödvin som jag sett fram emot sedan kl 10 i morse :angel: Dagen blev lite stressigare och mer fylld av frustration Àn vÀntat, men nu kÀnns det som att jag kan slappna av lite. VÀntar pÄ att sambon ska trÀna fÀrdigt sÄ vi kan knata ivÀg till den indiska restaurangen runt hörnet och hÀmta middag :d
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Svar
526
· Visningar
53 361
  • LĂ„st
Tjatter Ny trĂ„d! Jag stör mig pĂ„ att jag inte har nĂ„t att störa mig pĂ„ 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny trĂ„d dĂ„ den andra lĂ„g pĂ„ 100sidor och snart 2000 inlĂ€gg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 095
  • Omröstning Omröstning
Tjatter LÀste i en annan trÄd att de ska gÄ i konkurs och kom pÄ att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur mÄnga har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 868
Senast: Lyan
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Stil pĂ„ bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp