Ja alltså någon slags sötnöt är han ju! Min hallonblonda lilla tokfrans!Tack! Och grattis till världens gulligaste Oriental (tror jag?). Lite avis..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså någon slags sötnöt är han ju! Min hallonblonda lilla tokfrans!Tack! Och grattis till världens gulligaste Oriental (tror jag?). Lite avis..
Ny på Buke, men har läst i många, många år. Skissar iaf på ny målning. (Akryl).
Hoppas att man kan få vara med "i gänget". Ni verkar så härliga.
ätit en omelett, lite väl mycket peppar men helt ok och prinskorv från resterna efter julen. Ute snöar det horisontellt.
@hastflicka: Jag gör ofta en "utökad" omelett till middag, det är enkelt och känns fräscht
Välkommen!Ny på Buke, men har läst i många, många år. Skissar iaf på ny målning. (Akryl).
VälkommenNy på Buke, men har läst i många, många år. Skissar iaf på ny målning. (Akryl).
Snöat här med i nattätit en omelett, lite väl mycket peppar men helt ok och prinskorv från resterna efter julen. Ute snöar det horisontellt.
Åh nej, delade skift är det värstaVaknade innan klockan ringde. Ska jobba delad tur idag, 7-13, sedan 16-30-20.30. 80-talet ringde och ville ha tillbaka sina arbetstider….
Ny på Buke, men har läst i många, många år. Skissar iaf på ny målning. (Akryl).