Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
OMG! Jag tappade precis en tortilla med smält ost och tomatsås i knät. AJ som satan! :arghh:😂 Klant! Och vilket slöseri med min goda ost! Det här är inte en bra mat-dag.
Vi blev seeeena idag. Så middagen är inte klar än. Jag lyckades hugga mig i fingret med übervass Japan-kniv. Sambo fick ta över och skölja av potatisarna som var röda. 😅
Blir det inte klart snart äter jag upp ett korkunderlägg. 😬

Vi blev seeeena idag. Så middagen är inte klar än. Jag lyckades hugga mig i fingret med übervass Japan-kniv. Sambo fick ta över och skölja av potatisarna som var röda. 😅
Blir det inte klart snart äter jag upp ett korkunderlägg. 😬
Haha, tur att jag bara behövde hantera smältost i alla fall! Jag har bara lagom ubervassa knivar i mitt hem av en anledning. :D :angel:
Hoppas du får äta snart! Vad blir det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 111
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 073
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
705
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar