Erfarenhet av Nissan Qashqai?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 600
Vi har haft två. Eller haft en och har en nu i några månader till. Båda våra var/är leasing. Första var årsmodell 2019, den hade vi 2019-2022. Den vi har nu är årsmodell 2022 och den hämtade vi således ut 2022 och lämnar snart tillbaka.

Vi har valt att byta upp oss till en X-trail nu, den kommer om nån månad. Det blir också leasing så årsmodell 2025. Anledningen till att det inte blev en qashqai igen nu är bara för att jag ville ha en större.

Vi har alltså bara haft nya bilar och inget beg men vi har varit supernöjda med våra qashqaier. Riktig packåsna, kan man packa så får man in hur mycket som helst. Trevlig att köra.

Båda bilarna vi haft har haft all utrustning som finns förutom dragkrok. Jag hade inte velat ha en snålvariant med lite extrautrustning.

För övrigt är qashqai så extremt populära som begagnade så vi får till och med lämna tillbaka vår nuvarande bil flera månader innan leasingen går ut utan att behöva betala de sista 4-5 månaderna. Just för att de säljs direkt de kommer in och vår är så extremt välvårdad så säljaren ville gärna ha in den asap.

Liknande trådar

Fordon Måste så småningom byta bil. Vill ha en automatväxlad lite högre bil, årsmodell 2014 och nyare och körd under 10 000 mil. Har kollat...
Svar
3
· Visningar
491
Senast: Fetaost
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
913
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 141
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 568
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31