Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag ingen aning om vilket handikapp han har, men han låter ändå trevlig om än tidskrävande. Har ni testat att sätta lite regler för honom? Förklara att han inte kan störa er hela tiden, men att det är ok att han gör X eller Y?Jag är en trevlig person, ja är en trevlig person
Dagens mantra efter att ha tappat tålamodet med en kund. Den handikappade killen som kommer in varje dag numer.
Stannar länge och 1000 frågor om allt.
Nu ville ha jag skulle kolla på andras hemsidor och jämföra deras produkter med våra. Och tyvärr så tappade jag tålamodet. Han märkte det men och han sa det vilkety är bra. Jag lyckades släppa det sen och han vart nöjd när han gick härifrån vilket är det viktigatse. Men varje dag så är det numer en 10-15 samtal till mig eller till kollegan + att han kommer förbi och går runt och kikar i lagret/butiken och pysslar/funderar lite. Runt 1 ½-3h var dag...
Känner mig som värsta människan ever som tappade tålamodet.
Samma här Hade önskat att deras kategorier kom först Snart får jag ge upp!Tittar på Idrottsgalan, men vill ju bara se om ryttarna vinner något, resten bryr jag mig inte om..
Dricker champagne! På en måndag! Ändå ganska praktiskt att det går bra på jobbet för hushållets ena part (ledtråd: inte jag) när det går lite sämre för hushållets andra part (ledtråd: definitivt jag). Skål!
Ja! Nu blev det värt att kolla på det.Samma här Hade önskat att deras kategorier kom först Snart får jag ge upp!
VerkligenJa! Nu blev det värt att kolla på det.
Kommer inte orka vara uppe till jerringpriset dock, så ger upp nuVerkligen
Imponerande ändå att hålla på så länge och komma ihåg alla siffror
herregud vilken snygg kille!Haha en granne dansade just in till denna. ””Im the beast of middle East”
Ja mellan varven så rabblade hon en massa idrottare och hur många vinster dom haft.Hörde du alltså vilka ord det var hon klämde fram?
herregud vilken snygg kille!
@athena_arabians nu körs denna!
Minns sena kvällar i dina hoods med Bas Kol! När vi körde den på gården med x-antal förstärkare hördes det till Odenplan
Roligt att några klubbkids bara ”fan vad är det för jävla bas som dånar? En ba ”nej men tror det är Törnis som har lite fest på gården en kilometer bort )
Ja mellan varven så rabblade hon en massa idrottare och hur många vinster dom haft.
Värmer upp med denna!
Fördelen. Alla grannar är typ med så ingen kan ringa störningsjouren
Ein zwei drei LECHAIM!