Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart mat 😅 Kokat kalops typ hela eftermiddagen 🤣 Passa på när man är tvungen att vara hemma. Måste försöka ta tag i billetandet ordentligt men är ju totalt ointresserad och min budget är tight av.
Måste bli av med gamla bilskrället med kan inte ha den stående på parkeringen då vi bara har tillgång till två platser... Snark.

Idag är det två hundra år sen denna otroligt vikta formel skapades!
1642438227461.webp

Tack Joseph Fourier!

Mina slemhinnor i näsan är helt förstörda efter typ två års konstant användning på jobb. Har alltid haft problem med dem, detta hjälper inte 🙃
Alltså jag gillar munskydden :o Brukar ofta bli torr i halsen, är känslig mot lukter mm och tycker faktiskt det hjälper mot det! Köper dock faktiskt egna istället för att ta på jobbet, i början var de okej men sen tycker jag vissa har luktat väldigt skumt:cautious:
(Sjukhus)

Dagens i-landproblem! Jag har äntligen lyckats hitta chips med lite sting i och köpte hem ett pack ikväll... problemet är bara att kisse lämnade en rejäl reva i mitt pekfinger igår och jag glömmer hela tiden av mig och tar på chilichipsen med nämnda finger. Resultatet blir en visserligen smaklig men rätt obekväm chipsupplevelse!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 111
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 073
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
705
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare