Tack fina ni för alla grattishälsningar Jag fyller bara 33 år, så inget speciellt, men jag som tårtälskare kräver alltid tårta på födelsedagen och tillåter mig frossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snygga glasögon!
Jag packar upp en kasse med frukt från Mathem och funderar över varför fruktkassar och fruktkorgar alltid innehåller tråkäpplen. Finns det någon som på riktigt gillar Royal Gala?
Det gör du rätt i. Grattis!Tack fina ni för alla grattishälsningar Jag fyller bara 33 år, så inget speciellt, men jag som tårtälskare kräver alltid tårta på födelsedagen och tillåter mig frossa
Det gör du rätt i. Grattis!
Vad blev det för tårta?
Samma här! Munskydd hela tiden (om jag inte sitter helt ensam på mitt rum)Så var det dags för munskydd igen på jobbet. Jag hatar det! Varmt, kliar, de intagna hör ännu sämre vad man säger och så blir hyn katastrofdålig
Fy vad tråkigt!Det blåste rejält i natt....................Vilket "pappas" bil fick känna av.
Visa bifogad fil 84179
Mina slemhinnor i näsan är helt förstörda efter typ två års konstant användning på jobb. Har alltid haft problem med dem, detta hjälper inteSå var det dags för munskydd igen på jobbet. Jag hatar det! Varmt, kliar, de intagna hör ännu sämre vad man säger och så blir hyn katastrofdålig
Grattis och hurra! Hoppas du får jordens största tårta!Tack fina ni för alla grattishälsningar Jag fyller bara 33 år, så inget speciellt, men jag som tårtälskare kräver alltid tårta på födelsedagen och tillåter mig frossa
Låter som du träffade min barndomskamrat!Bajskorv. Gick sådär på kardiologen idag. Kommer att få genomgå en sån där grej när de går in i ljumsken och kollar runt i hjärtat.
Fick också ytterligare en hjärtmedicin. Jag ba ”nej men det är nog onödigt”. Kardiologen ba ”tvivlar inte på att du är vettig, men är du läkare”?
”Nej jag målar tavlor”.
Han ba ”okej då säger vi så”.
Nästa tanke ”fan jag måste raka bikinilinjen”