Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och skakar, är lagom road av att ha 18 grader i receptionen. Alla tre element inställda på max. Vill ha lunch för det betyder att jag nästan får gå hem 🥶

Kommer ihåg det där. Receptioner drar det alltid kallt i. På mittt förra jobba jobbade jag med underställ under kostymen :rofl:

Hade också element under disken som man stod framför men det hjälpte föga när det drog kallt. 🥶

Lider med dig. Jag frusre också men jag sitter inne på kontor visserligen med ett dragit fönster men det är ändå vanlig innetemperatur här.
 
IMG_20220117_082348937.jpg

Husse undrar vad det är för fel på Grabbarna Grus 🤦‍♀️ Han måste byta lite plankor i dag när han vaknar.... De såg så oskyldiga ut när han öppna stalldörren 🤣
 
Sitter och skakar, är lagom road av att ha 18 grader i receptionen. Alla tre element inställda på max. Vill ha lunch för det betyder att jag nästan får gå hem 🥶
Det där påminner mig om vårat hemklassrum i högstadiet....Det vart ju knas med isoleringen när klassrummet renoverades så om vintrarna fick vi ha kupevärmare på och sitta i ytterkläder och det var inte jättelätt att skriva med pennor när man har tjocka vantar på sig...
 
Tjohooo. Grannen har en traktor med timmervagn hemma hos sig.

Jag knatade över och frågade om de kunde tänka sig att hjälpa mig få bort vildpäronträdet jag barkade i höstas. De gick bra. Grannen kunde såga ner det och mannen med traktorn kunde täna sig att spela in det till åkern intill och frakta bort.

Halleluja för mina grannar i den här byn.
 
Eugh. Jobbet ar langsamt IGEN.
Egentligen ar det bra for att ag ju egentligen har mer tid att gora vad jag vill - men tycker det ar svart nar jag kanner att jag "borde" jobba att bara slappa eller organisera om hemma - sen "borde" jag ju kunna komma pa egna arbetsuppgifter, och typ komma pa/jobba med initiativ att vidareutveckla verksamheten osv, men det kanns traligt och svarmotiverat nar man sitter ensam hemma dag efter dag - ar jag orimilig eller ar det andra som kanner igen sig?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 154
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 047
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 056
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 835
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp