Jag har det ganska bra på jobbet. En annan avdelning än vanligt men åtminstone samma våning och en bra kollega
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och skakar, är lagom road av att ha 18 grader i receptionen. Alla tre element inställda på max. Vill ha lunch för det betyder att jag nästan får gå hem
Sitter och skakar, är lagom road av att ha 18 grader i receptionen. Alla tre element inställda på max. Vill ha lunch för det betyder att jag nästan får gå hem
Känner igen det där =/Fryser inne pga blåsten och gammalt hus
Det där påminner mig om vårat hemklassrum i högstadiet....Det vart ju knas med isoleringen när klassrummet renoverades så om vintrarna fick vi ha kupevärmare på och sitta i ytterkläder och det var inte jättelätt att skriva med pennor när man har tjocka vantar på sig...Sitter och skakar, är lagom road av att ha 18 grader i receptionen. Alla tre element inställda på max. Vill ha lunch för det betyder att jag nästan får gå hem
Ja, finns inte en chans att någon ordinarie personal hade hoppat in och jobbat extra på en helg för småpengar. Hos oss ringer vi timvikarie först, sedan dem med timbank och i sista hand ordinarie.Hittar dom ingen annan kan man få det även på deltid, det har jag fått massa gånger trots att jag jobbar 75%.
Grattis på födelsedagen!Ska snart ta en promenad med hundarna i blåsten. Vågar dock inte gå i skogen Sen får det bli en till tårtbit. Det bästa med att fylla år, tårta!
Grattis på födelsedagen! Visa bifogad fil 84175