Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en lång dags stillasittande igår kände jag när jag körde hem obehag ovanför svanskotan efter vurpan igår, nu strålar det ner i benet. 😖 Söker jag läkare eller naprapat? Jag föll i höstas när jag väntade på taxi och satte mig på en gammal järnstång man tidigare band hästar vid. Jag visste inte att ena krampan var dålig så den lossnade och jag landade på stången, fick en bula stor som en knytnäve på samma ställe och ett blåmärke som en karta över hela Asien innan det försvann, från Kina till Turkiet.
 
Skumma fingret verkar ha inspirerat ett annat finger till att också börja :cautious:. Jag kör med metoden att inte säga något till läkaren innan besöket om typ en vecka, slipper kortison (som inte verkar funka något vidare) en stund till då :angel:. Skumma fingret tycker tydligen även att variation är bra och har nu fått för sig att spricka... jag hade önskat att det bara uppförde sig men vi är inte överens :meh:

I övrigt kan jag säga att det är lite bökigt att cykla med sju hundar varav fyra inte riktigt inkörda, men det funkar. Blev typ 45 minuters lugnt jogging :up:
Fick också ett infall och gick ut och flyttade på lite grejer i trädgården, inte särskilt mycket men iaf något. Lederna blev dock inte så glada över det men de får så snällt funka ändå.
 
En fd kollega till mig sålde sin lägenhet i närheten av ryska ambassaden i början av 90-talet till några ryssar, hon fick kontant betalning!

Snappet varre an nar min kompis salde sin veteranbil for $30,000.00 USD. Koparen sa bara "Okay" halade upp 30K i ... $20 dollars sedlar. Kompisen harklade sig, uttryckte ett "Uh.." eller tva, men valde att saga tack och lamna over nycklarna. Innan han fick fnatt nar han kom hem och undrade nar polisen skulle ringa pa och forsokte hitta pa ursakter for varfor han salde bilen till den personen.

Jag rakade vara dar och dricka vin med hans fru. VI skrattade at hans ursakter tills vi grat och han blev mer och mer uppjagad over att vi inte tog honom pa allvar. :p
 
Efter en lång dags stillasittande igår kände jag när jag körde hem obehag ovanför svanskotan efter vurpan igår, nu strålar det ner i benet. 😖 Söker jag läkare eller naprapat? Jag föll i höstas när jag väntade på taxi och satte mig på en gammal järnstång man tidigare band hästar vid. Jag visste inte att ena krampan var dålig så den lossnade och jag landade på stången, fick en bula stor som en knytnäve på samma ställe och ett blåmärke som en karta över hela Asien innan det försvann, från Kina till Turkiet.
Låter som att ischiasnerven kommit i kläm, skulle ringa en kiro om det inte blir bättre på att par dagar.
 
Snappet varre an nar min kompis salde sin veteranbil for $30,000.00 USD. Koparen sa bara "Okay" halade upp 30K i ... $20 dollars sedlar. Kompisen harklade sig, uttryckte ett "Uh.." eller tva, men valde att saga tack och lamna over nycklarna. Innan han fick fnatt nar han kom hem och undrade nar polisen skulle ringa pa och forsokte hitta pa ursakter for varfor han salde bilen till den personen.

Jag rakade vara dar och dricka vin med hans fru. VI skrattade at hans ursakter tills vi grat och han blev mer och mer uppjagad over att vi inte tog honom pa allvar. :p
Knarkpengar hade jag tänkt ,allt kostar 20 dollar
 
Efter en lång dags stillasittande igår kände jag när jag körde hem obehag ovanför svanskotan efter vurpan igår, nu strålar det ner i benet. 😖 Söker jag läkare eller naprapat? Jag föll i höstas när jag väntade på taxi och satte mig på en gammal järnstång man tidigare band hästar vid. Jag visste inte att ena krampan var dålig så den lossnade och jag landade på stången, fick en bula stor som en knytnäve på samma ställe och ett blåmärke som en karta över hela Asien innan det försvann, från Kina till Turkiet.

Kiro eller naprapat säger jag också. Sådan där strålande smärta går jag aldrig till läkare med, det är naprapaten direkt.
 
Här har det också blåst, inte så som nedåt skåne osv men tillräckligt för att ett av våra träd med belysning nu istället ligger ner och lyser. Blir att åka tidigare till skolan för vi har några km enskild väg innan vi kommer ut på asfalt, och det ligger ofta nedblåsta grenar på vägen när det varit stark blåst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 189
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 058
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 838
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp