Får ta det cash.
Jobbigt att langa 35 + millar cash till mäklaren dock
bitcoin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får ta det cash.
En fd kollega till mig sålde sin lägenhet i närheten av ryska ambassaden i början av 90-talet till några ryssar, hon fick kontant betalning!Får ta det cash.
En fd kollega till mig sålde sin lägenhet i närheten av ryska ambassaden i början av 90-talet till några ryssar, hon fick kontant betalning!
Låter som att ischiasnerven kommit i kläm, skulle ringa en kiro om det inte blir bättre på att par dagar.Efter en lång dags stillasittande igår kände jag när jag körde hem obehag ovanför svanskotan efter vurpan igår, nu strålar det ner i benet. Söker jag läkare eller naprapat? Jag föll i höstas när jag väntade på taxi och satte mig på en gammal järnstång man tidigare band hästar vid. Jag visste inte att ena krampan var dålig så den lossnade och jag landade på stången, fick en bula stor som en knytnäve på samma ställe och ett blåmärke som en karta över hela Asien innan det försvann, från Kina till Turkiet.
Knarkpengar hade jag tänkt ,allt kostar 20 dollarSnappet varre an nar min kompis salde sin veteranbil for $30,000.00 USD. Koparen sa bara "Okay" halade upp 30K i ... $20 dollars sedlar. Kompisen harklade sig, uttryckte ett "Uh.." eller tva, men valde att saga tack och lamna over nycklarna. Innan han fick fnatt nar han kom hem och undrade nar polisen skulle ringa pa och forsokte hitta pa ursakter for varfor han salde bilen till den personen.
Jag rakade vara dar och dricka vin med hans fru. VI skrattade at hans ursakter tills vi grat och han blev mer och mer uppjagad over att vi inte tog honom pa allvar.
Knarkpengar hade jag tänkt ,allt kostar 20 dollar
Efter en lång dags stillasittande igår kände jag när jag körde hem obehag ovanför svanskotan efter vurpan igår, nu strålar det ner i benet. Söker jag läkare eller naprapat? Jag föll i höstas när jag väntade på taxi och satte mig på en gammal järnstång man tidigare band hästar vid. Jag visste inte att ena krampan var dålig så den lossnade och jag landade på stången, fick en bula stor som en knytnäve på samma ställe och ett blåmärke som en karta över hela Asien innan det försvann, från Kina till Turkiet.
Alltså tror inte jag varit med om ngn som är mer taggad på att jobba övertid än du!
Kvalificerad övertid är ju det enda sättet att få en vettig lön som undersköterska Så jag tar allt jag kommer över.@kolblakkur och @Mia_R
Skämt åsido, jag är ensamstående förälder som har två hästar och gillar att resa