Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått 5 meddelanden från en klasskamrat som tjatar om att få läsa min rapport för att jämföra med sin egen, innan vi lämnat in dem. Känner att jag inte alls tycker hen behöver göra det, särskilt som att man stör en sen söndag kväll och jag förstått att hen gärna kopierar det man skriver om hen inte själv kommit på någonting liknande. :meh:
 
Bada hundarna har fatt en "mani-pedi", ett bad, deras madrasser ligger redo for tvatt och de anvander nu extra madrasserna och gnager pa ben. Jag "traded" min iwatch i gar och sag da nagot om att den ar vattentat sa jag kollade med google om det faktiskt var sant ... och insag att ALLA deras klockor ar vattentata.:cautious:
Jag har haft en iwatch i 5-6 ar och alltid mycket nogsamt tagit av den nar jag tvattat hundar och blivit orolig nar jag stoppat ner handerna -och klockan- i en ho med vatten. 🙄 Man kan ju undra varfor jag ar sa himla aningslos ibland🤷‍♀️

I alla handelser har apple ett program dar de "trade" gamla produkter och man far avdrag pa priset av den nya. Jag fick $120. for min gamla klocka :D och det kanns nastan som om jag gick med vinst ... Fast kanske inte riktigt.:rofl:
 
Kommer vara… utan barnet… i två veckor, har startat ett projekt :angel:
9485BDC3-6720-4C1B-A3A6-2F725CB53554.jpeg
 
Nu när pållan har lite vintervila passade vi på att åka in till stan så jag fick hem en pall med kutterspån till hästen 😊. Var ju ett tag sen jag körde med hästtransporten så hade "glömt" bort att det drar lite tungt så sa till sambon "fasen vad segt det går" och så kollade jag hastighetsmätaren och insåg att jag körde ju i 90 km/h och för fort 😇😆.
Sen fick det bli söndagsmiddag i form av köttfärslimpa, hasselbackspotatis, egenkokt gräddsås, Brinks saltgurka, röd vinbärsgele och svart vinbärsgele, gott 😊.
 
Blåser rejäla stormbyar igen med orange varning :meh: 22-27 m/s. Hoppas det lugnar ner sig under natten, ser fram emot en mysig promenad till jobbet imorgon då jag börjar sent... Med de här vindarna vill jag inte gå genom skogen :cautious:
Aja, vi har det bra inomhus ikväll. Förberett nästan allt inkl satt på broddarna på skorna så det bara är att knata iväg imorgon.
 
Gått och lagt mig, väntar på att tvättmaskinen gått klart så jag kan hänga upp. Lille Skrutt ser till att matte rör på sig, dvs antingen slänger jag bollen eller så slänger han den på mig. Syrran ligger på min höft och tittar på, spinner när jag kliar lite på henne. 😻
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 243
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 065
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 839
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp