Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnat på Radiosporten dokumentär om dödsmisshandeln av djurgårdssupporter 2014. Fulgråtit och fått flashbacks från den helgen. Hur min dåvarande sambo messat och skrev att det var kaos, sen försvann och inte gick att få ta på. Timmar som gick. Nyhetsrapporteringar och andra uppdateringar om misshandel, ”krigzon” och folk som flydde. Paniken innan jag visste att han var okej och sorgen över det som hänt. Usch alltså. Mindes saker jag inte visste att jag mindes. Vet inte varför jag skriver det här? Skriva av mig kanske. Känns fånigt. Allt slutade ju bra för oss.
 
Men det är inte så det funkar här, det måste vara ett kort gjort av nedhuggen, hakad, kokt, blekt, träd tillplattad, och färgat i glada färger.

Oh lord… enda i min familj som är typ ”normativ” är min bror. Han är iofs jävligt smart och vettig så att han satt barn till världen är väl iofs kanske bra för att samhället inte ska typ förfalla helt
 
Ligger i sängen. Har precis kollat igenom uppgifter inför ena kursens nästa inlämningsuppgift (i min utbildning nu är det två kurser parallellt). Kan konstatera flera saker: Det verkar kul. Det är lite att fundera på ändå. Det är fullt genomförbart. Det är troligen skitbra att lära sig göra det här ordentligt med tanke på funderingar kring framtida jobb och så.

Är hittills väldigt nöjd med skolans upplägg, hur allt kommuniceras osv. Hoppas bara att jag kan hålla i det hela med att plugga ordentligt och få in allt i tid nu när det är på distans...
 
Har smort in mina fötter med liniment och tagit ett glas rödvin. Hoppas vara i form för måleri imorgon. Ska till kardiologen kl 13 men tänkte måla efter det. Dessutom ska vi kanske äntligen få ett avslut på rått-helvetet då källaren ska tömmas och saneras. Kommer inte sakna mina sk fyrbenta vänner 🐀
 

Ah ja just. Behöver i runda slängar 35-40 millar till min nya lägenhet. Undra hur mkt övertid det skulle bli?

64DBB8F8-2BA1-48B8-8DF6-8A0B7CA49445.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 189
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 058
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 838
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp