Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅckeröAlltså äpplen är ju en av de mest underskattade samtalsämnena, .
Jag planerar just nu för att få en fruktträdgård som ska kunna leverera alla de fantastiska sorter som bara får det att vattnas i munnen. Tänk att kunna äta Transparant Blanche, P.J. Bergius, Mio, Rubinola, Åkerö, Ingrid Marie och många flera sorter istället för att köpa de, fadda och hushållspappersliknande man hittar på Ica.
Var blir det av nu?Inte gjort så mkt idag. Fotat en massa fiskmat och lagt ut på Band
Ska kvällsfika och titta på Farmen och sedan duscha
I morgon ska jag till nya arbetsplatsen
Banandräkt till hunden?Kikar på banandräkt till vavvan
Ska jag med göra efter Farmen och så en lång duschBäddat rent i sängen
Så värt! Och särskilt efter en lång varm dusch!Ska jag med göra efter Farmen och så en lång dusch
Aldrig mött?
Jag skriver inte ens till de jag känner sen vi var små.
Jag hoppas det! Må han (min knasboll) aldrig växa upp.Tror en oriental är en oriental oavsett ålder dvs helt opålitlig och gapig med en grandios självuppfattning
Jag tror aldrig jag skrivit ett grattis-kort i mitt liv. Ja utöver något eventuellt födelsedagskort då, om jag åkt dit på besök. Skulle inte falla mig in att bekymra mig om någon avlägsen släkting och tror, rent krasst, inte att de tycker det är så viktigt att få heller. Bespara dig skogen, besväret och pengarna och skriv en hälsning på facebook istället om du vill vara artig.Ja ha, kusiner som man inte har mött har fått barn, så då får man skriva ett gratis kort då.
Men det är inte så det funkar här, det måste vara ett kort gjort av nedhuggen, hakad, kokt, blekt, träd tillplattad, och färgat i glada färger.Jag tror aldrig jag skrivit ett grattis-kort i mitt liv. Ja utöver något eventuellt födelsedagskort då, om jag åkt dit på besök. Skulle inte falla mig in att bekymra mig om någon avlägsen släkting och tror, rent krasst, inte att de tycker det är så viktigt att få heller. Bespara dig skogen, besväret och pengarna och skriv en hälsning på facebook istället om du vill vara artig.