Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter med ett glas av gårdagens vitvin och försöker 1) låta bli att tänka på de många saker som just nu gör mig ledsen och arg och 2) intala mig själv att det är helt okej att jag inte har åstadkommit något den här helgen förutom ett träningspass och en god middag. Jag är så van att fylla mina helger med ärenden, sysslor, projekt eller sociala grejer men den här helgen blev det liksom inget av det. Jag orkade inte, ville inte. Får påminna mig själv om att helgen faktiskt är till för återhämtning, inte prestation.
 
Alltså äpplen är ju en av de mest underskattade samtalsämnena, 😉.
Jag planerar just nu för att få en fruktträdgård som ska kunna leverera alla de fantastiska sorter som bara får det att vattnas i munnen. Tänk att kunna äta Transparant Blanche, P.J. Bergius, Mio, Rubinola, Åkerö, Ingrid Marie och många flera sorter istället för att köpa de, fadda och hushållspappersliknande man hittar på Ica.
Åckerö:love:
 
Så trött på mig själv
 

Bifogade filer

  • 20220116_191829.jpg
    20220116_191829.jpg
    102,9 KB · Visningar: 24
Beställt ett helt gäng med nya kläder, har knappt köpt några kläder på 2½ år men nu börjar de tryta i garderoberna fått kasta massor med hål och annat i :angel: Här slits det ut tills de åker i sopen typ.

Fick presentkort av Mamma i julklapp då jag inte önskade mig något så jag kunde få köpa lite nya kläder istället :love:
 
Ja ha, kusiner som man inte har mött har fått barn, så då får man skriva ett gratis kort då.
Jag tror aldrig jag skrivit ett grattis-kort i mitt liv. Ja utöver något eventuellt födelsedagskort då, om jag åkt dit på besök. Skulle inte falla mig in att bekymra mig om någon avlägsen släkting och tror, rent krasst, inte att de tycker det är så viktigt att få heller. Bespara dig skogen, besväret och pengarna och skriv en hälsning på facebook istället om du vill vara artig. :)
 
Jag tror aldrig jag skrivit ett grattis-kort i mitt liv. Ja utöver något eventuellt födelsedagskort då, om jag åkt dit på besök. Skulle inte falla mig in att bekymra mig om någon avlägsen släkting och tror, rent krasst, inte att de tycker det är så viktigt att få heller. Bespara dig skogen, besväret och pengarna och skriv en hälsning på facebook istället om du vill vara artig. :)
Men det är inte så det funkar här, det måste vara ett kort gjort av nedhuggen, hakad, kokt, blekt, träd tillplattad, och färgat i glada färger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 243
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 065
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 839
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp