Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet, därför som tanken direkt dök upp i huvudet när jag såg lampan. :laugh:

Haha! Ja de satt preciiiiiis på loftkanten och spanade upp mot taklampan. Liksom mätte avståndet med blicken och ba ”jo men känns rimligt”. När jag ba ”nej!”. Så traskade de till andra sidan loftet och började med tassen vicka demonstrativt på den gigantiska inramade oljemålningen

😐😐😐😐
 
Haha! Ja de satt preciiiiiis på loftkanten och spanade upp mot taklampan. Liksom mätte avståndet med blicken och ba ”jo men känns rimligt”. När jag ba ”nej!”. Så traskade de till andra sidan loftet och började med tassen vicka demonstrativt på den gigantiska inramade oljemålningen

😐😐😐😐
Ja, det var väldigt underhållande att läsa om dina små inneboende + du fick ju förslag på lämplig inredning om du skulle skaffa egna. ;)
 
Sov typ tre dygn efter att de åkt hem :rofl:
Blir nog inga egna monster. De är söta men för jobbiga 😆
Ah, säg inte det. Du vet ju hur tomt det är utan, Lille Skrutt springer till sängen om jag ens sneglar mot den i förhoppningen att vi ska kasta bollar. 😸
Jag var mindre glad när de bröt benet på min vackra häst som stod på spiselkransen. Hittar inte en liten bit för att kunna göra en snygg lagning. 😿
 
Tror en oriental är en oriental oavsett ålder 😅😅 dvs helt opålitlig och gapig med en grandios självuppfattning 😆

MEN! Blir jag rik så kanske jag köper denna lägga och köper typ 10 orientaler och några vinthundar.

https://www.hemnet.se/bostad/lagenh...um=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone

Ja risken finns att där finns en köksö vilket ju vore fruktansvärt och nästan är en dealbreaker men ev kan jag offra mig (badrummet är också ett frågetecken men som sagt jag har inte orimligt krav längre)
 
MEN! Blir jag rik så kanske jag köper denna lägga och köper typ 10 orientaler och några vinthundar.

https://www.hemnet.se/bostad/lagenh...um=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone

Ja risken finns att där finns en köksö vilket ju vore fruktansvärt och nästan är en dealbreaker men ev kan jag offra mig (badrummet är också ett frågetecken men som sagt jag har inte orimligt krav längre)
ge mig 1 rum så köper jag en oriental till dig :D
 
Skulle varit på bio idag med mellanbarnen, men fick gå därifrån då jag missat att det är minst 14 dagar efter andra dosen. Inte 11 som jag fått för mig. Barnen fick se filmen men de var eniga om de inte ville om jag inte kunde följa med. Så vi åkte hem till eget biomys framför Aristocats, samt en halvfärdig traktorsäng. Återstår ca hälften som däck, skopa och text men sonen är redan supernöjd :D:love:
 

Bifogade filer

  • 20220116_141236.jpg
    20220116_141236.jpg
    251,2 KB · Visningar: 48
MEN! Blir jag rik så kanske jag köper denna lägga och köper typ 10 orientaler och några vinthundar.

https://www.hemnet.se/bostad/lagenh...um=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone

Ja risken finns att där finns en köksö vilket ju vore fruktansvärt och nästan är en dealbreaker men ev kan jag offra mig (badrummet är också ett frågetecken men som sagt jag har inte orimligt krav längre)
Japp, det är en köksö enligt ritningen men jag säger nästan som @Hippocampus, ge mig ett rum så flyttar jag och mina orientaler in. :D
 
Japp, det är en köksö enligt ritningen men jag säger nästan som @Hippocampus, ge mig ett rum så flyttar jag och mina orientaler in. :D

Kaos. Kanske går att typ ta bort? Eller så får vi ha mörka glasögon på oss alt alltid vara fulla när vi vistas i köket? En kombo?

En kompis bor faktiskt i typ en sån här våning. Den kallas i folkmun ”lyxkollektivet”. Med all rätt 😆
 
Har lämnat in programmets sista examinationsuppgift. Har en komplettering på typ 2A4 men uppgiften är inte skapad ännu så jag kan inte göra den.

Sen åkte vi och hämtade mat följt av terminens första småbarnssim. Många fler barn än sist 🙈

Efter det en tur till Granngården för att fylla på hönornas matförråd, lunch (poke bowl) och sen hem. Har packat upp maten och startat en maskin tvätt.

En film kanske?
 
Finns en ”uthyrningsdel” med egen ingång och toa (säkert en en fd tjänsteingång”). Du kan ta den! Iofs behöver jag också plats för en ateljé. Kanske blir trångt? Eller?
jag tänker inte bo där regelbundet så gör du ateljé, du tar katten och jag kommer o hälsar på ibland. Men det måste stå "Hippocampus rum" så alla vet att det är mitt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 273
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 069
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 840
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp