Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snygga omtag :love:
Då ska jag definitivt kolla Jotex också, båda sidorna är ställen jag helt glömt fast jag vet mamma handlade därifrån när jag bodde hemma.

Jag har köpt min taklampa på Ellos också. Funderar på att ev byta ut den nu dock

63560928-380F-418D-AD4A-9432BE231990.jpeg
 
:o F'låt :D
Jag kommer nog köpa fler lampor där, fanns många fina ju :love:
Verkligen, hur mycket som helst :love:

Jag har köpt min taklampa på Ellos också. Funderar på att ev byta ut den nu dock

Visa bifogad fil 84125
Snygg :love: Verkar finnas mycket med det lilla extra, som sticker ut lite utan att ta över. Det är kul :laugh:
Nu måste jag ju kolla på taklampor och golvlampor också :cautious: men det är iaf planerat, har ingendera i vardagsrummet ännu 😅
 
Pratade med min ”livläkare” och ska chock-höja kortisonet några dagar för att kunna måla. Pallar inte ligga i schäslongen fler dagar nu.

Ska ta en varm sanerande dusch nu och sen sätta mig vid köksbordet och skissa upp en prototyp (liten skiss)
 
Det gick bra med barnet och hästen och allt! Det var en trevlig start på dagen!

Ägaren tömkörde unghästen medan jag tog hand om den gamla och barnet. Det var väl det mest rimliga. Men ibland när jag är där känns det som att jag nyss har börjat med hästar och inte kan någonting fast jag egentligen har hållit på med hästar sedan jag var typ var 7 år 😖 Vet inte varför det känns så. Kanske mer en känsla av att de tror så om mig, vi har ju bara känt varann i kanske 7 år så de vet ju inte riktigt min ”bakgrund”. Blir bara så osäker ibland, speciellt när ägarna är med. Dumt.
 
Det gick bra med barnet och hästen och allt! Det var en trevlig start på dagen!

Ägaren tömkörde unghästen medan jag tog hand om den gamla och barnet. Det var väl det mest rimliga. Men ibland när jag är där känns det som att jag nyss har börjat med hästar och inte kan någonting fast jag egentligen har hållit på med hästar sedan jag var typ var 7 år 😖 Vet inte varför det känns så. Kanske mer en känsla av att de tror så om mig, vi har ju bara känt varann i kanske 7 år så de vet ju inte riktigt min ”bakgrund”. Blir bara så osäker ibland, speciellt när ägarna är med. Dumt.
Jag blir likadan emellanåt, med min egen häst jag haft i snart tolv år. Blir osäker ibland när andra är med. Är jag ensam är det inga problem.
 
Puh, nyss ätit brunch. :d

Rejält uppdukat med bönor i tomatsås, köttbullar, äggröra med fetaost, gravlax, saltkokade småpotatisar med skal, aioli, sallad på avocado, körsbärstomater, vintersallad, gurka, nybakat bröd med pumpafrön, bacon, en plåt med ugnsrostade grönsaker, stekta champinjoner, smoothies och våfflor man får grädda själv.

Rena hotellfrukosten. :up:
 
Puh, nyss ätit brunch. :d

Rejält uppdukat med bönor i tomatsås, köttbullar, äggröra med fetaost, gravlax, saltkokade småpotatisar med skal, aioli, sallad på avocado, körsbärstomater, vintersallad, gurka, nybakat bröd med pumpafrön, bacon, en plåt med ugnsrostade grönsaker, stekta champinjoner, smoothies och våfflor man får grädda själv.

Rena hotellfrukosten. :up:
Nu sitter jag med en kopp kaffe och har sparat smoothien till efterrätt. Mango, banan och kokosmjölk.
 
Tog mig ut på promenad med hund.
et såg vettigt ut på vägen utanför. det var det INTE. Det som såg ut som bar asfalt var täckt av ett tunt islager. Jag fick pulsa ut i skogen för att inte slå ihjäl mig.

Geggade ihop några köttfärsbiffar som står i ugnen nu. Funderar på vad jag ska ha till bara. Och om jag verkligen orkar göra sås.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 297
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 055
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 080
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 840
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp