Wow, vad snygg! Vart köper man en sån?Visa bifogad fil 84097
det funkade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, vad snygg! Vart köper man en sån?Visa bifogad fil 84097
det funkade!
Läste i aftonbladet att det hade med solens ökade aktivitet att göraMen, vad häftigt! Vad beror allt det här på? Att det verkar vara så mycket med norrsken och andra fenomen just nu?
Fast jag skrev ju klockan 21 kompisen bor i GMT zon, Las Vegas.Nu ar jag sa himla forvirrad Om klockan ar 8:30 EST (halv nio) nar klockan i Sverige ar 14:26 ... HUR kan den da vara 12:15 nagon stans i USA nar klockan i Sverige ar 15:16?
Ellos märket är Globen LightsWow, vad snygg! Vart köper man en sån?
Länk?Har fastnat i ett dinosauriehål på youtube. Helt otroligt hur mycket information som kan utvinnas från fossiler.
Helt tagen av T.rexen Sue , vilken kämpe och vilket liv. Känns lite märkligt att bli blödig över en individ som varit död i mer än 60 miljoner år.
JagJag packar upp en kasse med frukt från Mathem och funderar över varför fruktkassar och fruktkorgar alltid innehåller tråkäpplen. Finns det någon som på riktigt gillar Royal Gala?
Min sambo gör det...Jag packar upp en kasse med frukt från Mathem och funderar över varför fruktkassar och fruktkorgar alltid innehåller tråkäpplen. Finns det någon som på riktigt gillar Royal Gala?
Trodde inte Ellos hade så snygga lampor! Nu måste jag också ta en tittEllos märket är Globen Lights
Helt okej tycker jag, även om favoriterna är Pink Lady och Säfstaholm. Gissningsvis är Royal Gala lätt att komma över till hyffsat pris och håller sig bra ett tag, är nog därför de är vanliga i korgarJag packar upp en kasse med frukt från Mathem och funderar över varför fruktkassar och fruktkorgar alltid innehåller tråkäpplen. Finns det någon som på riktigt gillar Royal Gala?
Trodde inte Ellos hade så snygga lampor! Nu måste jag också ta en titt
Helt okej tycker jag, även om favoriterna är Pink Lady och Säfstaholm. Gissningsvis är Royal Gala lätt att komma över till hyffsat pris och håller sig bra ett tag, är nog därför de är vanliga i korgar
Min sambo gör det...
Måste prova ett av äpplena bara för det.