Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara väggen, skåpen och taket kvar 🥳🙈

Och belysning förstås.

B922979C-931E-4752-B185-498819BBBDBB.jpeg
 
I och med att jag känner mig piggare idag så räknar jag med att det handlar om en reaktion på vaccinationen.
Vi skulle ha gått ut och jagat idag, men sonen vaknade med en vagel i ögat, maken är sliten efter första jobbveckan och jag som inte är helt hundra så vi blir kvar hemma.
 
Ellos :) märket är Globen Lights
Trodde inte Ellos hade så snygga lampor! Nu måste jag också ta en titt :p

Jag packar upp en kasse med frukt från Mathem och funderar över varför fruktkassar och fruktkorgar alltid innehåller tråkäpplen. Finns det någon som på riktigt gillar Royal Gala?
Helt okej tycker jag, även om favoriterna är Pink Lady och Säfstaholm. Gissningsvis är Royal Gala lätt att komma över till hyffsat pris och håller sig bra ett tag, är nog därför de är vanliga i korgar :)
 
Trodde inte Ellos hade så snygga lampor! Nu måste jag också ta en titt :p


Helt okej tycker jag, även om favoriterna är Pink Lady och Säfstaholm. Gissningsvis är Royal Gala lätt att komma över till hyffsat pris och håller sig bra ett tag, är nog därför de är vanliga i korgar :)

Det är säkert som du skriver, att det är ett hållbart och billigt äpple.

Pink Lady är ju friskt, krispigt och saftigt, till skillnad från Royal Gala som smakar uppblött hushållspapper, eller i bästa fall ingenting.

(Ja, jag vet att alla inte har mina smakpreferenser, och det är så klart helt ok :)).
 
Dricker kaffe och doppar pepparkaka :dTrodde jag skulle få sällskap av Lilla herrn som vanligt men Lillkatten var "lite" vild imorse så han evakuerade till sovrummet och snarkar gott i sängen :heart Lillkatten däckade för någon minut sedan också, tar på krafterna att röja runt som en tornado :rofl:
Idag är jag fri :bump: :banana::bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 327
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 062
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 083
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 857
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp