R
RedQueen
Tar ett glas vin och väntar på att maten ska bli färdig, skulle nästan vilja ha räkor och vitlöksbröd till förrätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Båda!Nästa i-landsproblem... jag har gjort en jättegod sky på rostad vitlök och konjak. Men det är ju gott med tryffelbearnaise också
Ta båda, en i-landslösning.Nästa i-landsproblem... jag har gjort en jättegod sky på rostad vitlök och konjak. Men det är ju gott med tryffelbearnaise också
Jag är till och med på nivån att jag inte kan bestämma mig för om det ska bli rött eller vitt! Hjärnan säger rött eftersom det nog är det som passar bäst rent teoretiskt, men smaklökarna har av någon anledning bestämt sig för att vara extremt sugna på vitvin just idag. Jag blir i princip aldrig sugen på vitvin på vinterhalvåret! Aaah, identitetskris!Har i-landsproblem... vilket vin till maten?!
Jag är till och med på nivån att jag inte kan bestämma mig för om det ska bli rött eller vitt! Hjärnan säger rött eftersom det nog är det som passar bäst rent teoretiskt, men smaklökarna har av någon anledning bestämt sig för att vara extremt sugna på vitvin just idag. Jag blir i princip aldrig sugen på vitvin på vinterhalvåret! Aaah, identitetskris!
Har i alla fall säkrat upp genom att lägga en flaska vitt i kylen, så får jag väl bestämma mig när det väl är middagsdags om en timme...
Bra sömnshoppat, den är jätteläcker!Visa bifogad fil 84097
det funkade!
Tack, det där blev knuffen jag behövde för att fatta rätt beslut i dessa mycket svåra tider Nu ska jag gå och korka upp flaskan med picpoul de pinet som vi fick av grannarna i julas. Skål!Jag tror stenhårt på att man ska köra på det men är sugen på om det är något som man faktiskt känner så för!
Klockan är halv 9 på förmiddagen EST eller halv 6 PSTVäntar på att amerikanerna ska vakna nån gång. Huuur kan man sova så länge
12:15 hos den jag väntar på. Men jag tror hen är på väg upp nuKlockan är halv 9 på förmiddagen EST eller halv 6 PST
Skål!Visa bifogad fil 84115
Skål på er