Isis tycker inte om Snoke! Hon kom och skrek när han talade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Missade du gårdagen? Gick ut nyss här för att spana, molnigt..Kan någon vara gullig och tagga mig vid norrsken? Jag missar det VARJE GÅNG!
Missade du gårdagen? Gick ut nyss här för att spana, molnigt..
Missade du gårdagen? Gick ut nyss här för att spana, molnigt..
Hörde nån prognos tidigare i dag att störst chans var i natt vid 02-03.. Annars verkar det kunna bli en ny träff söndag kväll.Kan någon vara gullig och tagga mig vid norrsken? Jag missar det VARJE GÅNG!
Men nää.. Här hade vi norrsken mellan typ 20:00 - 00:30, helt galet!@Cowgirls
Ja missade fullständigt och var ändå uppe sent igår såg inte ett jota
Härligt det löste sig så lätt man tappar ju all form av tidsuppfattning och rutiner, vadå äta, inte vart hungrig ungefär Heja att du kunde gå ut idagJag gick ut för första gången sedan 5 januari idag. Så stod jag där i affären och började må kasst, helt svag och nästan lite svimfärdig. Hann få panik och tänka att shit jag var inte frisk än och nu har jag smittat hur många som helst.
Sedan kom jag på att jag glömt äta och klockan var halv två
En burek senare och jag mådde finfint igen.
När jag fick min tredje dos (och alla de andra doserna också för den delen) var de tydliga med att säga att alla symtom som kommer inom de första 48h efter vaccinet ska antas bero på just vaccinationen, men kvarstår de längre än så bör man kontakta läkare. Så jag hade nog legat lite lågt och räknat med att det är biverkningar tillsvidare, det verkar enligt min högst personliga erfarenhet vara många som reagerar lite starkare på tredje dosen än de andra två.hur vet man vad som är reaktioner på vaccin och vad som är covid på riktigt. Frusen och trött med sjukdomskänsla i kroppen men fick 3:e dosen igår.
Jag hann innan det kom vara på fika hos dotterns pojkvän som har fyllt 20, hjälpt en tant som föll handlöst utanför affären på en liten trottoarkant. Samtidigt som mig kom ett annat par så efter det första skedet när vi såg till att hon ändå var med, reste sig och fick med henne till en bänk och papper för att stoppa blodflödet så lämnade jag över till dem när ambulansen var på väg.
Sen snabbhandlade jag tacogrejer.
Men nu ligger jag i soffan under en filt och funderar på skillnaden mellan biverkningar och covid.
Så läckerVisa bifogad fil 84097
det funkade!
Ebay har massvis med jättefina!Ätit min första hemmagjorda pokebowl
Måste införskaffa ätpinnar som kan diskas, blir inte samma sak med gaffel
Klockan är halv 9 på förmiddagen EST eller halv 6 PST
12:15 hos den jag väntar på. Men jag tror hen är på väg upp nu
Men, vad häftigt! Vad beror allt det här på? Att det verkar vara så mycket med norrsken och andra fenomen just nu?Även månen har lite skådespel ikväll
Var dock lite svårt att få på bild, men den hade som en ”regnbågsring” runt sig så som på fotot!
Visa bifogad fil 84109