Vad gör vi? CXLVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 84 313
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nyss vaknat sa pass att jag nastan ar "talfor". Det vill saga att jag pratar INTE innan forsta koppen kaffe ar urdrucken. Alls. :cautious:
I dag ar dock processen att vakna lite langre an vanligt. I gar natt borjade en "smoke detector" (rok larm?) pipa att det behovde nya batterier. I gar byttes batterier i 4 eller 5 stycken. I natt borjade ett pipande igen :banghead: den har gangen var det en "detector" for gas som borjade pipa mitt i natten. :banghead: Formodligen avundsjuk for att den glomdes bort och inte fick nya batterier.:meh:
I sin tur drog det igang Tate som ansag att det var en aldeles utmarkt tid att stiga upp (3 am😵‍💫) sa jag var tvungen att ga upp och forklara for honom att det var NATT och att han allt fick sova en stund till. Han sover fortfarande. 😑 Jag gissar att han blev sa upprord i natt for att jag lag och "bet i kudden", det vill saga var ARG pa larmelandet och sprutade ut hormoner han kande lukten av. Han kommer ALDRIG upp nar jag vaknar och gar och satter mig med kaffet, daremot ar han oerhort man om att "skydda" mama.

Sytt klart mina byxor som jag påbörjade i fredags :) Gillar verkligen tyget, och de blev Supermysiga 😍

Bifogade filer

• AF6394A8-5A8B-439D-A9F4-5723DC0C0960.webp
    AF6394A8-5A8B-439D-A9F4-5723DC0C0960.webp
    125,5 KB · Visningar: 61
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 241
Senast: Kakis
·
Tjatter Det kryllar ju av Qashqaier på vägarna, så någon här inne lär väl ha erfarenheter av en sådan. Jag måste verkligen snart köpa ny bil... 2
Svar
22
· Visningar
636
Senast: BernT
·
Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 201
Senast: Mineur
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka