Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nyss vaknat sa pass att jag nastan ar "talfor". Det vill saga att jag pratar INTE innan forsta koppen kaffe ar urdrucken. Alls. :cautious:
I dag ar dock processen att vakna lite langre an vanligt. I gar natt borjade en "smoke detector" (rok larm?) pipa att det behovde nya batterier. I gar byttes batterier i 4 eller 5 stycken. I natt borjade ett pipande igen :banghead: den har gangen var det en "detector" for gas som borjade pipa mitt i natten. :banghead: Formodligen avundsjuk for att den glomdes bort och inte fick nya batterier.:meh:
I sin tur drog det igang Tate som ansag att det var en aldeles utmarkt tid att stiga upp (3 am😵‍💫) sa jag var tvungen att ga upp och forklara for honom att det var NATT och att han allt fick sova en stund till. Han sover fortfarande. 😑 Jag gissar att han blev sa upprord i natt for att jag lag och "bet i kudden", det vill saga var ARG pa larmelandet och sprutade ut hormoner han kande lukten av. Han kommer ALDRIG upp nar jag vaknar och gar och satter mig med kaffet, daremot ar han oerhort man om att "skydda" mama.
 
Sytt klart mina byxor som jag påbörjade i fredags :) Gillar verkligen tyget, och de blev Supermysiga 😍
 

Bifogade filer

  • AF6394A8-5A8B-439D-A9F4-5723DC0C0960.jpeg
    AF6394A8-5A8B-439D-A9F4-5723DC0C0960.jpeg
    230,3 KB · Visningar: 59
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 275
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 070
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 840
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skal/regnjacka för vandring.
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tävling i julsnaps

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp