Bryt familjenormen! Jag tror som sagt och helt uppriktigt att de inte bryr sig.Men det är inte så det funkar här, det måste vara ett kort gjort av nedhuggen, hakad, kokt, blekt, träd tillplattad, och färgat i glada färger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bryt familjenormen! Jag tror som sagt och helt uppriktigt att de inte bryr sig.Men det är inte så det funkar här, det måste vara ett kort gjort av nedhuggen, hakad, kokt, blekt, träd tillplattad, och färgat i glada färger.
mmm, det skulle vara i linje hur jag brukar göra,Bryt familjenormen! Jag tror som sagt och helt uppriktigt att de inte bryr sig.En släkting de aldrig träffat liksom! De har säkert fullt upp med sin nya unge.
Samhalls stora tvättstugaVar blir det av nu?![]()
Japp, igen. Tve fanFick precis "gul" vädervarning för Götaland. Nu ska det blåsa - IGEN....I natt ca 21 m/s, om prognosen stämmer. Byvind, alltså.
Japp. Har dragit soptunnorna lite längre upp från vägen....igen....Ligger i sängen. Ute har det verkligen börjat blåsa på i vindbyarna, tror prognosen sa upp emot 25 m/s i natt.
Även jagMånga har bäddat rent idag ser jag, jag också![]()
Gah! Jag borde men bara tvättat och tvättat och inte bytt sängkläder sedan före julMånga har bäddat rent idag ser jag, jag också![]()