Woho! Grattis på födelsedagen @FengurLaugar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fräsch
Så snygga glasögon!
känn dig inte dålig för att du är en människa! Du ska inte behöva ta hur mycket som helst. det finns en gräns för allt-Jag är en trevlig person, ja är en trevlig person
Dagens mantra efter att ha tappat tålamodet med en kund. Den handikappade killen som kommer in varje dag numer.
Stannar länge och 1000 frågor om allt.
Nu ville ha jag skulle kolla på andras hemsidor och jämföra deras produkter med våra. Och tyvärr så tappade jag tålamodet. Han märkte det men och han sa det vilkety är bra. Jag lyckades släppa det sen och han vart nöjd när han gick härifrån vilket är det viktigatse. Men varje dag så är det numer en 10-15 samtal till mig eller till kollegan + att han kommer förbi och går runt och kikar i lagret/butiken och pysslar/funderar lite. Runt 1 ½-3h var dag...
Känner mig som värsta människan ever som tappade tålamodet.
Jag är en trevlig person, ja är en trevlig person
Dagens mantra efter att ha tappat tålamodet med en kund. Den handikappade killen som kommer in varje dag numer.
Stannar länge och 1000 frågor om allt.
Nu ville ha jag skulle kolla på andras hemsidor och jämföra deras produkter med våra. Och tyvärr så tappade jag tålamodet. Han märkte det men och han sa det vilkety är bra. Jag lyckades släppa det sen och han vart nöjd när han gick härifrån vilket är det viktigatse. Men varje dag så är det numer en 10-15 samtal till mig eller till kollegan + att han kommer förbi och går runt och kikar i lagret/butiken och pysslar/funderar lite. Runt 1 ½-3h var dag...
Känner mig som värsta människan ever som tappade tålamodet.