Nu börjas det (igen...)Jag hyser begärelse efter majolika...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjas det (igen...)Jag hyser begärelse efter majolika...
Du är ju bara så strålande!
Har det inte nått den nivån att det är någon annans sak att hantera? Typ en chefsperson?Jag är en trevlig person, ja är en trevlig person
Dagens mantra efter att ha tappat tålamodet med en kund. Den handikappade killen som kommer in varje dag numer.
Stannar länge och 1000 frågor om allt.
Nu ville ha jag skulle kolla på andras hemsidor och jämföra deras produkter med våra. Och tyvärr så tappade jag tålamodet. Han märkte det men och han sa det vilkety är bra. Jag lyckades släppa det sen och han vart nöjd när han gick härifrån vilket är det viktigatse. Men varje dag så är det numer en 10-15 samtal till mig eller till kollegan + att han kommer förbi och går runt och kikar i lagret/butiken och pysslar/funderar lite. Runt 1 ½-3h var dag...
Känner mig som värsta människan ever som tappade tålamodet.
Imponerande ändå att hålla på så länge och komma ihåg alla siffrorJag älskar Idrottsgalan. Fick gåshud av introt. Sen började Silvana Imam väsnas
MEN! Positivt är att vi ska ha klezmer-afton i huset!
Så hette det nog egentligen, jaFiberoptik?
Ska snart ta en promenad med hundarna i blåsten. Vågar dock inte gå i skogen Sen får det bli en till tårtbit. Det bästa med att fylla år, tårta!