Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte I år men när den infaller på vardag.Annandag jul var en söndag i år, då jobbade ni alltså ändå? Får ni mer betalt när ni jobbar på röda dagar? Låter så konstigt att man skulle prioritera det med de arbetsuppgifter ni gör.
Vi här kan ju bara gissa så jag skulle ställa frågan till facket om varför det ser ut som det gör hos er. Eftersom det är så annorlunda så finns det säkert en förklaring men det är svårt att gissa sig till om man inte känner till arbetsplatsen.
Det räckte med tio minuter i ren desperation liksom.Hur folk pallar att surfa på telefonerna kommer jag aldrig förstå.
Beror nog mycket på vad de användes som 2000 besättningsmän för fullriggare.Tittar på en gammal film och började fundera på hur mycket folk de gamla träfartygen kunde ta som max. Eller hur många som var på ett större krigsfartyg...
Någon som vet?
Samma härätit en omelett, lite väl mycket peppar men helt ok och prinskorv från resterna efter julen. Ute snöar det horisontellt.
Bara att hoppa på!Ny på Buke, men har läst i många, många år. Skissar iaf på ny målning. (Akryl).
Hoppas att man kan få vara med "i gänget". Ni verkar så härliga.
Tack! Och grattis till världens gulligaste Oriental (tror jag?). Lite avis..Bara att hoppa på!