Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte i längden. Jag sitter nästan alltid med datorn om jag är hemma.Hur folk pallar att surfa på telefonerna kommer jag aldrig förstå.
Kan du ha vridit knäet konstigt i sömnen? Det händer mig ibland, men det brukar gå över av sig själv rätt snabbt.Hmmm... Vaknade med ont i knät? Är det så att jag är gammal nu? Sablar vad ont det gör och jag har inte ens gjort något.
Jag som ville träna i dag
Vilken tidsepok tänker du på?Tittar på en gammal film och började fundera på hur mycket folk de gamla träfartygen kunde ta som max. Eller hur många som var på ett större krigsfartyg...
Någon som vet?
Välkommen!Ny på Buke, men har läst i många, många år. Skissar iaf på ny målning. (Akryl).
Hoppas att man kan få vara med "i gänget". Ni verkar så härliga.
Jag har precis tagit ett hemtest och väntar på resultat. det fanns inga lediga tider för test förrän på måndag. Precis när jag hade gjort det första testet så glömde jag bort att topsen skulle vara kvar i behållaren i en minut så jag fick göra om det med ett nytt testkit.