Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis tagit en intensiv stund och plockat bort julen. Ja, granen står kvar i rummet men utan pynt. Får väl se när maken tycker att han vill bära ut. Den barrar inte ett dyft, så det spelar ju inte så stor roll egentligen. Men stjärnor, ljusstakar, tomtar och glitter är nu VÄCK :) ! Lika skönt att få bort det som det är mysigt att plocka in det..... :)

Ska skicka in kursuppgiften och fortsätta med släktforskningen, är dagens plan. Får se om jag lyckas hitta mina släktingar (morfars moster med familj) i Kanada, till exempel. Det står en anteckning att de gifte sig i Kanada, trots att de båda var födda i Sverige ca 1,5 mil ifrån varandra. Men visst skulle det väl ha kunnat vara så? Svenskarna hamnade nog ofta på samma ställe när det emigrerade, tänker jag.
 
Hovslagare bokad :)
Så nu väntar jag bara på bilen som stått på verkstan sen november snickaren som skulle byta ytterdörr någon gång i somras :meh: växthuset som ska komma i slutet av mars förhoppningsvis :cautious:
Och försöka få tag på en takläggare en grävare och en murare/stenläggare :crazy:
Edit och golvläggare som skulle komma i januari men nu kanske vecka 8
 
IMG_20220108_120040376.jpg

Tog fyra varv på slingan i lufsfart innan han lugna ned sig och slappna av 😂🤪 De var laddat i motorerna idag 🏋️ Haha fartvinden har delat hans lugg med 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 365
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 081
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 098
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 869
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp