Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter lunch, mår bra, lite ont i halsen ibland kanske och lite tät i näsan, eller inte? Hur som helst är testet taget och barnet verkar glad för att vara hemma :D
Också en till doktor på jobbet som testat positivt (tredje på ganska kort tid) så känns skönt att ha gjort testet :up:

Barnet hjälpte till att räkna sekunder när jag gjorde testet :laugh:
 
Vet inte om alla helgons dag är med på listan för att vissa lärare i bland jobbar vissa lördagar. Fattar inte heller nu när jag tittar på det.

Ja vi jobbar annandag jul, och tex annandag påsk. Det där med alla helgons dag måste jag nog också fråga om varför det ens är med på listan 🙈 Känns som mycket är oklart ju mer jag tittar på det här.

Annandag jul var en söndag i år, då jobbade ni alltså ändå? Får ni mer betalt när ni jobbar på röda dagar? Låter så konstigt att man skulle prioritera det med de arbetsuppgifter ni gör.

Vi här kan ju bara gissa så jag skulle ställa frågan till facket om varför det ser ut som det gör hos er. Eftersom det är så annorlunda så finns det säkert en förklaring men det är svårt att gissa sig till om man inte känner till arbetsplatsen.
 
Hrm.... Nu är det andra gången jag beställer vätskor (t.ex. olja) till bilen. Båda gånger tydligt märkta "Denna sida upp" och med stora pilar. Båda gånger har jag fått paketen överlämnade till mig liggandes på sidan...... :crazy: Det styrker min teori att det inte spelar någon roll vad man märker paket med - ingen läser ändå..... O_o Tur i alla fall att korkarna på flaskorna är BRA :up::D !
 
Vi blev hemskickade nu. Inte pga vädret utan att det inte fanns något jobb att göra för oss. Var knappt någon annan där
Så jag fick sluta 40 min tidigare iaf
Har inte gjort så mkt. Hade 2 hus på min lista. Ena huset har varit tomt sedan jul typ. Andra huset är vårat hus, plockade bort alla julgrejer där idag
 
Idag mår jag bättre, så jag ska inte fortsätta vara pipig :angel:

Jo, lite pipig blir jag när det är -15 ute - men då håller jag mig inne!
Vovvarna är inte heller så utesugna idag och katten har bosatt sig framför kaminen som kaminmannen håller igång så bra :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 359
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 093
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 867
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp