Haha hundar!Det har varit en mycket lang dag i dag med en hel del drama pa jobbet ... Jag ar helt slut och hjarnan har lagt av. Klockan ar bara 8:30 pm och jag ska ut med Diva innan jag kan ga isang.
Appropa Diva ja, min snart 9 ariga hund har nu bajsat pa sig inne ett par ganger ... Den lilla damen gillar namligen inte regn sa hon gar tva steg ut i regnet (bara for att jag inte later henne stanna under tak) kissar FORT och MYCKET och tvarvander och rusar tillbaka in igen.
Hon som vet precis vad det betyder nar jag sager "bajsa" blev staende med ena foten uppe och sag ut som om den var FRUKTANSVART ond. Jag holl ut i 3 minuter innan jag blev orolig att den gjorde ont pa riktigt. Nar jag tog ett par steg mot henne och sa hennes namn akte foten ner pa marken och hon RUSADE in igen.
Jag maste alltsa tvinga henne att, "BAJSA" genom att tvarvagra att tro henne varje gang hon forsoker saga att det inte behovs och hon kan ga in igen. Liksom att INTE undersoka den "brutna" foten nar hon star dar och ser ynklig ut. Nu vantar jag ut den "brutna foten" morgon och kvall och star ut med den mycket sura minen hon har nar hon blanger pa mig medan hon bajsar.
I min barndom hade vi en spetskorsning som blev blockhalt på ena bakbenet så fort vi sa åt honom att gå och lägga sig eller gå in på gården.